Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@00:38:23 GMT

رکورد تولید ۴۵۰ هزار بشکه نفت در غرب کارون

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۰۸۶

رکورد تولید ۴۵۰ هزار بشکه نفت در غرب کارون

خوزستان_ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: رکورد تولید ۴۵۰ هزار بشکه نفت در روز در منطقه غرب کارون در خوزستان ثبت شده و در ۶ سال گذشته نیز ۲۵۰ هزار بشکه از این میادین مشترک افزایش تولید داشته ایم.

به گزارش قدس آنلاین، جهانگیر پورهنگ  در حاشیه برپایی نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد:منطقه غرب کارون در خوزستان شامل ۱۴ میدان نفتی است که هفت میدان از این میادین با کشور عراق مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هدف شرکت ملی نفت ایران رساندن میزان تولید از این میدان ها تا سال ۱۴۰۴ به بالای یک میلیون بشکه در روز است که برای تحقق این هدف بیش از ۵۰ درصد باید از میادین مشترک برداشت شود.

وی افزود: هم اکنون ۵۰ درصد گازی که تولید شده سوخته و باقی آن تزریق می‌شود اما به تازگی قراردادی با یکی از شرکت های بزرگ منعقد شده که ۵۰ میلیون فوت مکعب از گازهای سوخته به این شرکت ایرانی فروخته می شود و از این طریق ارزش افزوده بالایی به دست آمده و در زمینه اشتغال نیز تحول ایجاد شده است.

مدیرعامل نفت و گاز اروندان ادامه داد: این ارزش افزوده به ثروت ملی تبدیل شده و به نوعی یک پنجم گازهایی که می سوزد ، جمع‌آوری می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی اتوبوسرانی پایتخت برای مراسم شب‌های قدر

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت شهر، اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر که در تاریخ‌های ۱۰ ، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود در پایان مراسم نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده به شرح ذیل، اقدام می‌کند:

مبدا: میدان هادی ساعی - خیابان مدرس مسیر: خانی آباد نو - نازی آباد - میدان راه آهن

مبدا: خیابان فدائیان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم - خیابان فدائیان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم- میدان سلمان فارسی- خیابان زهره وند مسیر: کهریزک- باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری مسیر: مترو شهرری- میدان هادی ساعی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی پایتخت برای مراسم شب‌های قدر
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند
  • روسیه دستور کاهش تولید نفت را صادر کرد