Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:04:16 GMT

ایران در مسابقات مچ‌اندازی جهان چهارم شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۴۸۸

ایران در مسابقات مچ‌اندازی جهان چهارم شد + عکس

اولین دوره مسابقات جهانی فدراسیون بین‌المللی مچ‌اندازی در لهستان با حضور ورزشکارانی از ایران برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون جهانی مچ‌اندازی (IFA) که به تازگی و مستقل از فدراسیون بین‌المللی و با حضور نامداران این رشته ورزشی راه‌اندازی شده است، اولین دوره مسابقات جهانی خود را در کشور لهستان و در شهر رومیا به مدت سه روز در برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد ۴۰۰ ورزشکار از ۳۲ کشور جهان حضور داشتند و تیم موسسه مچ‌اندازی ایرانیان نیز به نمایندگی از ورزشکاران مچ‌انداز ایرانی با سه ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد.

محمدرضا تفرشیان مدیرعامل و نماینده فدراسیون IFA، حسین مرزوقی ورزشکار ۱۰۵+ کیلوگرم در گروه دست راست، ایوب خاکعلی ورزشکار ۱۰۵+ کیلوگرم، در گروه چپ دست، حسین تفرشیان ورزشکار ۹۰+ کیلوگرم در گروه راست و چپ‌دست در رده جوانان، در این مسابقات حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌ها ورزشکاران ایرانی به مقامی بهتر از چهارمی دست نیافتند. ایوب خاکعلی چهارم شد، حسین تفرشیان در هر دوگروه دست راست و دست چپ‌ها چهارم شد. حسن مرزوقی نیز به مقام هفتم دست یافت. همچنین در این رقابت‌ها حسین تفرشیان توانست در سمینار داوران مدرک داوری بین‌المللی مچ‌اندازی را کسب کند. تیم‌های لهستان، سوئد و اوکراین به عنوان قهرمانی تیمی این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی هفته پژوهش طرح ملی مسکن مجید بهرامی گاز مرکاپتان ال کلاسیکو زهرا امیرابراهیمی ایران مسابقات جهانی مچ اندازی تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی هفته پژوهش طرح ملی مسکن مجید بهرامی گاز مرکاپتان ال کلاسیکو زهرا امیرابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085827

دیگر خبرها

  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • آغاز مسابقات لیگ باشگاهای سپک تاکرا کشور با حضور سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • امکان حضور برترین‌های المپیاد ورزش‌های فناورانه در مسابقات بین‌المللی