Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:59:14 GMT

چشم استقلالی ها به رم ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۸۶۰۷

چشم استقلالی ها به رم ایتالیا

بازیکنان استقلال همچنان در انتظار روشن شدن تکلیف صندلی مربیگری این تیم در ساعات آتی امروز هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نزدیک به دو هفته قرار است امروز تکلیف سرمربی ایتالیایی و باشگاه استقلال مشخص شود. وعده وعیدهای مدیران استقلال پیرامون حل مشکلات آندره آ استراماچونی تا قبل از بازی با شاهین شهرداری بوشهر عملی نشد تا این تیم برای دومین بازی متوالی در اتفاقی نادر در فوتبال باشگاهی جهان با نیمکت خالی از مربی به مصاف رقیب خود برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استراماچونی که در روزهای آتی رکورد مصاحبه در ایتالیا را شکست و بیشتر از مربیان مطرحی همچون کنته، ساری، آنچلوتی، اینزاگی و ... در سری A صحبت هایش در راس اخبار مهم رسانه های ورزشی این کشور قرار گرفت در هر ساعت یک موضع در قبال ادامه همکاری با باشگاه ایرانی گرفت تا همین فراز و نشیب ها در گفتمان مرد ایتالیایی سرگیجه بزرگی در میان طرفداران استقلال همین طور ستاره های این تیم ایجاد کند.


دیروز در تمرین ریکاوری استقلال آن هم بعد از برد شیرین برابر شاهین شهرداری بوشهر بسیاری از بازیکنان در صحبت های خودمانی ابراز امیدواری کردند وضعیت اسفناک نیمکت رهبری این تیم امروز از ابهام در آمده و به شرایط واقعی خود برسد. این بازیکنان که همگی از وضعیت فعلی کلافه شده بودند با اشاره به این که دیگر تمرکزی باقی نمانده امیدوار به ساعات سرنوشت ساز امروز براساس گفته مدیران عالیرتبه باشگاه در قبال آینده استراماچونی بودند.


در این میان حتی شنیده می شود یکی دو بازیکن بزرگ تر در اردوی استقلال گفتگویی تلفنی با برخی اعضای هیات مدیره باشگاه داشتند تا هرچه سریع تر به بلاتکلیفی نیمکت رهبری تیم از همه مهم تر صندلی سرپرستی تیم که نقشی کلیدی در امور اجرایی تیم دارد، پایان بدهند. خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که این روزها به عنوان مهره اصلی در مذاکره با استراماچونی نامش به گوش می رسد طی 48 ساعت گذشته دو بار صحبت های ضد و نقیضی داشت که همین امر سوژه بازیکنان هم شده بود از جمله این که پول استراماچونی در بانک سپه رم است یا آخرین صحبت او که پول این مربی از طریقی شرکتی ترکیه ای تسویه خواهد شد!


با تمام تفاسیر امروز استقلالی ها که با استراحت روبرو و تمرینی ندارند چشم به رم ایتالیا دوختند تا تکلیف آندره آ استراماچونی و آینده اش در استقلال روشن شود، انتظاری که زیاد هم غیرطبیعی نیست چون به هر حال باشد نیمکت رهبری صدرنشین لیگ آن هم در آستانه بازی حساس با ماشین سازی در آغار دور برگشت لیگ نوزدهم تکلیف خود را بداند.

آندره آ استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...