Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، رضا رحمانی اظهار کرد: واگذاری خودروسازی‌ها در قالب فرآیند‌ای انجام می‌شود. اصلاحات ساختاری در این صنعت شروع شده و زمینه واگذاری شرکت‌های تو در تو در خودروسازی‌ها در حال فراهم شدن است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد و گروها‌ی توانمند و دارای تجربه کافی در واگذاری خودروسازی‌ها، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت از واگذاری خودروسازی‌ها کوتاه نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوه واگذاری خودروسازی ها، اضافه کرد: در وهله نخست باید اموال و املاک خودروسازی‌ها واگذار شود سپس شرکت‌های وابسته آنها و در مرحله آخر سهام اصلی خودروسازان واگذار می‌شود که تحقق این امور مستلزم برخی زمینه سازی‌ها است.

منبع: تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم

به گزارش همشهری آنلاین؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران سه شنبه شب -۷ فروردین - از جشنواره شهر رمضان در بوستان لاله بازدید کرد.

شهردار تهران در این مراسم گفت: نیاز مردم در این ایام به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ناظر به موضوع شادی است. در ابعاد مختلف زمینه سازی شد تا مردم در جشن ها حضور داشته باشند و از ظرفیت هنرمندان نیز استفاده شد تا مردم را شاد و خوشحال کنیم و همچنین در بخش های مختلف ظرفیت‌ها در خدمت مردم قرار بگیرد.

او افزود: این مراسم‌ها الگوهای موفقی هستند و ادامه پیدا خواهند کرد. آنچه که در شهرداری تهران دنبال می‌شود این است که مبتنی بر نیاز مردم و وظیفه‌ای که در زمینه خادمی مردم برعهده ما قرار دارد، همه ظرفیت‌ها را شناسایی و به میدان بیاوریم. خودمان هم همه ظرفیت خود را در اختیار شهروندان قرار دهیم. مدیریت شهری مشارکتی است و با مشارکت مردمی بناست که کارها پیش برود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سفر نمی‌روم و مشغول خادمی مردم هستم. تهران یک مرکز گردشگری است که اقبال مردم به آن بالاست. از قبل از عید خودمان را مهیا کردیم تا محیطی را فراهم کنیم و به استقبال گردشگران برویم.ظرفیت هایی عظیمی در تهران وجود دارد که یک گوشه آن را امروز در بلوار کشاورز و پارک لاله مشاهده می‌کنیم.

زاکانی با بیان اینکه هر کجا یک اهتمام‌ و اراده در کنار خلاقیت و کارکرد نوآورانه قرار بگیرد، می تواند زمینه خدمت شایسته را برای مردم فراهم کند، تصریح کرد: کار بزرگی که در سطح شهر و در هر منطقه انجام می‌شود، فرصتی را برای شهر فراهم می‌کند که سلیقه‌ها مختلف با نشاط این ایام را سپری کنند. در پارک لاله یک رویداد عظیم در حال برگزاری است که می‌تواند برای مناطق دیگر الهام بخش باشد.

زاکانی ادامه داد: سالهای سال به دنبال الگوهایی بودیم که در حوزه نشاط آفرینی و فرح بخشی صحیح برای مردم بستری را فراهم کند؛ مجموعه شادی‌هایی که با جشن ۱۰ کیلومتری غدیر آغاز شد و با جشن امروز در بلوار کشاورز یک الگوهای نوینی را به ما می‌دهد. امید دارم این کار را به بهترین شکل نهادینه کنیم. از موضوعات قرآنی، ورزش باستانی تا بازی های کودکان و فعالیت در حوزه دیجیتال در مراسم مورد توجه قرار گرفته بود.

زاکانی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر در دوره گذشته قهرمان‌شهر شرکت کردند، تصریح کرد: ده‌ها میلیون نفر در کشور در مسابقات بازی های رایانه‌ای حضور یافته‌اند. این موضوعات حکایت از این دارد که ظرفیت‌های بی نظیری داریم و اگر آنها را فعال کنیم، کشش و اقتضای جامعه برای همراهی وجود دارد. پارک‌های شهر یک ظرفیت بی‌نظیر هستند و زمانی که فراموش می‌شود، تبدیل به آسیب می‌شود. اما اگر در متن قرار بگیرد و مردم را به درون خود بکشد تبدیل به یک فرصت طلایی خواهد شد.

کد خبر 840902 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران نوروز تهران شهر رمضان

دیگر خبرها

  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد