Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا لشکری یکشنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان اظهار کرد: در حوزه مارون که اکنون بارندگی های بسیاری پیش بینی شده ۴۱۱ میلی متر مکعب حجم فعلی است و ظرفیت خالی ۷۳۷ میلی متر مکعب است.

وی افزود: به طور کلی ۹ میلیارد ۱۴۸ متر مکعب حجم خالی موجود در سدهای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به بارندگی ها خصوصا در بحث سیل بندهای فعال آمادگی رویارویی با سیلاب را برای اقدام مناسب داشته باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خوزستان ظرفیت سدها آب و برق سد سازی سدهای خوزستان سازمان آب و برق استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور از امروز (۲ اردیبهشت) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.‌

کد خبر 6084504 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ میلی‌متر به آب سد‌های فارس اضافه شد
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پرشدگی سدها به ۶۲ درصد رسید
  • پرشدگی سدها به ۶۲درصد رسید
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند
  • پرشدگی سد ها به ۶۱درصد رسید / رشد ۵ درصدی بارندگی ها
  • تغذیه بیش از ۲۵۰ هزار متر مکعب آب به سفره‌های زیر زمینی ریگان