Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمدرضا قلی پور مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی با بیان اینکه بندخاکی میاندشت اسفراین از مهم‌ترین طرح‌های بخش عشایری استان است، گفت: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان برای ساخت این سد هزینه شده است.

قلی پور افزود: عملیات ساخت این طرح عمرانی با تزریق ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان تا اواخر سال ۹۹ پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی طرح بند خاکی عشایر میاندشت اسفراین را از طرح‌های قابل توجه سازمان امور عشایر عنوان کرد وگفت: با اجرای آن بخش زیادی از علوفه دامی منطقه تامین می‌شود و بیش از ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاوزی و باغ‌های منطقه هم زیر کشت می‌رود.

طرح بند خاکی عشایری میاندشت اسفراین با هدف کنترل جریان‌های سطحی بالا دست، تغذیه آب‌های زیرزمینی دشت، جلو گیری از تخریب‌های احتمالی سیلاب ها، استفاده از ظرفیت‌های آبی و روان آب‌ها و استفاده از تکنیک‌های جدید برای فعالیت‌های بخش کشاورزی اجرا می‌شود.

این بند خاکی در ۳۵ کیلومتری جنوب شهرستان اسفراین در منطقه میاندشت این شهرستان واقع است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امور عشایر بند خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر