Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت  ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و در سالرروز شهادت آیت الله مفتح  «دومین نشست هم اندیشی همکاری حوزه و دانشگاه» با حضور اساتید مطرح حوزه  و دانشگاه برگزار می شود.

همزمان با این نشست چهارمین پژوهشکده زیر مجموعه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با نام «پژوهشکده مطالعات و همکاری حوزه و دانشگاه» افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اساتیدی از حوزه و دانشگاه سخنرانی خود را با موضوعات ذیل ارائه می کنند:

مهدی گلشنی؛ الزامات تحقق همکاری حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام و المسلمین روح الله شاطری؛ تعامل علمی حوزه و دانشگاه؛ پیشینه، پیش­رو

جمیله علم الهدی؛ نقش پوزیتیویسم ایرانی در عملکرد حوزه و دانشگاه

مجید کافی؛ ظرفیت شناسی حوزه و دانشگاه در حل مسائل اجتماعی کشور

 این نشست چهارشنبه ۲۷ آذر ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشکده مطالعات و همکاری حوزه و دانشگاه واقع در تهران: خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان وصال و قدس، کوی اسکو، پلاک ۶ برپا می شود.

کد خبر 4798959

منبع: مهر

کلیدواژه: وحدت حوزه و دانشگاه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مهدی گلشنی نشست علمی کنفرانس بین المللی فلسفه هفته پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آیت الله جوادی آملی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعالیت های قرآنی جامعه شناسی گام دوم انقلاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران کانون اندیشه جوان مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • امضای تفاهمنامه تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه های علمیه افغانستان
  • تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه افغانستان