Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، خدارحم مرادی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری گفت: آجیل شب یلدا در چهارمحال و بختیاری افزایش قیمت نداشته است و با همان قیمت‌ قبل به فروش می‌رسد،

وی با اشاره به اینکه آجیل شب یلدا در استان افزایش قیمت نداشته است، افزود: مردم برای شب یلدا آجیل‌هایی همچون تخمه، برنجک، شاه‌دانه و نخودچی را به دلیل پایین‌تر بودن قیمت خریداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم پسته نوع ریز، ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، فروش مغازه‌ها به کمتر از نصف رسیده است.

کد خبر 470487 برچسب‌ها شب یلدا استان چهار محال و بختیاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شب یلدا استان چهار محال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری