Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود یاوری، سرمربی اسبق تیم فوتبال امید ایران گفت: فدراسیون فوتبال باید با باشگاه‌ها صحبت کند تا تعامل خوبی برای رد و بدل شدن بازیکنان بین باشگاه‌ها و تیم امید به وجود بیاید. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمود یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره وضعیت تیم فوتبال امید ایران پیش از حضور در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 و مشکلاتی که بر سر در اختیار گذاشتن بازیکنان در اردوی این تیم از سوی باشگاه‌ها وجود دارد, گفت: این فضا حتماً به عملکرد تیم امید لطمه می‌زند و فدراسیون فوتبال باید با باشگاه‌ها صحبت کند تا تعامل خوبی برای رد و بدل شدن بازیکنان بین باشگاه‌ها و تیم امید به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضا باید طوری باشد که نه تیم امید و نه باشگاه‌ها از آن متضرر نشوند، ولی در هر صورت باید اولویت منافع ملی باشد.

وی با اشاره اینکه عدم حضور کافی بازیکنان در اردوی تیم امید, مشکل همیشگی این رده است, یادآور شد: در زمان ما هم باشگاه‌ها بازیکن به تیم امید نمی‌دادند. الان هم فدراسیون باید علاوه بر اینکه حامی تیم‌های ملی‌اش است, باید هوای باشگاه‌ها را هم داشته باشد, چون باشگاه‌ها هم هزینه می‌کنند و می‌خواهند نتیجه بگیرند، ولی در نهایت همه هدف و آرزوی یک بازیکن رسیدن به تیم ملی و بازی برای کشورش است. اگر باشگاه‌ها برای این موضوع ارزش و اعتباری قائل نباشند, تیم امید دیگر مدینه فاضله نخواهد بود.

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد: بازیکنان باید در چرخه تیم‌های نوجوانان, جوانان و امید رشد کنند و به تیم ملی بزرگسالان برسند. نباید از کنار بازیکنانی مثل محبی, قائدی و نورافکن به راحتی گذشت و آنها باید در رده امید به بازیکن ملی تبدیل شوند. استیلی باید خودش با باشگاه‌ها تعامل کند و فدراسیون هم باید حمایت کند تا بازیکنان محترمانه و با آرامش کافی راهی تیم امید شوند.

یاوری با اشاره به اینکه تقویم فوتبال ما به خوبی با تقویم AFC و FIFA هماهنگ نیست, اضافه کرد: در صورتی که این فضا پیش بیاید باشگاه‌ها طبیعی است که برای در اختیار گذاشتن بازیکنان‌شان ممانعت کنند و حتی در مواردی می‌گفتند که آگر پول می‌خواهی نباید به تیم امید بروی,‌ اما این در حالی است که باید باشگاه‌ها برای رشد بازیکنان‌شان, آنها را برای حضور در رده ملی تشویق کنند. همه چیز با تعامل دو طرفه امکان‌پذیر است.

شاهرودی: از باشگاه‌ها درخواست داریم بیشترین همکاری را با تیم فوتبال امید داشته باشند/ تمرینات‌مان باید با حضور تمام نفرات آغاز شود

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایران تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم فوتبال امید فوتبال ایران تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و چهارم و لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند.

دو تیم هوادار و پیکان معروف به این هستند که کنار بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوانی را نیز معرفی می‌کنند و به زمین می‌فرستند که شاید نسل بعدی فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حالا برای این مسابقه، حمید مطهری، مربی تیم ملی ایران در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر شده تا از نزدیک عملکرد این دو تیم تهرانی را زیر نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید