Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حبیب نژاد روشن روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال شهرستان سیمرغ ۱۳۴ واحد مسکونی تخریب شده بود که بجز این ۹۰ واحد که در حال تکمیل است، بقیه واحدها تکمیل و تحویل شد.

وی از پرداخت ۴۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و معیشتی به سیلزدگان شهرستان خبر داد و گفت که ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ کمک معیشتی و ۱۰ میلیارد تومان هم کمک بلاعوض بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب نژاد میزان مبلغ پرداختی به خسارت دیدگان بخش کشاورزی را هم پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که بیش از یکهزار و ۲۰۰ پرونده مبنی بر خسارت در شهرستان سیمرغ تشکیل شد.

وی به بهسازی و لایروبی رودخانه تلار در شهرستان سیمرغ اشاره  کرد و ادامه داد : از ۲۱ کیلومتر مسیر رودخانه تلار در شهرستان سیمرغ تاکنون بهسازی و لایروبی ۱۳ کیلومتر انجام و بقیه در حال انجام شدن است .

فرماندار سیمرغ یکی از مهم ترین مکان های آسیب دیده از سیلاب اواخر سال گذشته و اویل امسال را پل برج خیل این شهرستان معرفی کرد و گفت : با هماهنگی های به عمل آمده پل برج خیل این شهرستان کاملا تخریب شد و با معرفی پیمانکار در روزهای آتی عملیات اجرایی ساخت این پل آغاز می شود .

حبیب نژاد با بیان اینکه حدود چهار میلیارد تومان برای ساخت پل در روستای برج خیل در نظر گرفته شده است ، افزود : عملیات ساخت پل در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است که در روزهای آتی عملیات اجرایی این پل آغاز و حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها فرمانداری سیمرغ مازندران سیل زدگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران سیل زدگان مازندران سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۷۵۰ هزار و ۸۵۵ واحد مسکونی نهضت ملی در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است که از این تعداد واحد ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تحویل شده است و ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحد در دست اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن به تعداد ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی و ۱۷ هزار و ۸۴۵ واحد شهری است.

وی تصریح کرد: از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند.

کد خبر 6083460 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن