Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@09:34:42 GMT

رضاوند: از رفتن استراماچونی فوتبال ایران ضرر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۹۴۲۵

رضاوند: از رفتن استراماچونی فوتبال ایران ضرر کرد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استراماچونی برگردد اما اگر نیاید، استقلال از رفتن او ضرر نکرده، فوتبال ایران متضرر شده است.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند یکی از بازیکنان جدیدی بود که در نقل‌وانتقالات پیش از آغاز فصل جدید، از سایپا به استقلال پیوست.

 

این بازیکن پس از چند بار حضور در ترکیب تیمش موفق شد در جریان بازی اخیر استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر گل اول خود برای استقلال را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه ثبت اولین گل رضاوند برای استقلال گفت‌وگویی با این بازیکن انجام دادیم.

آرش رضاوند پس از برتری ۴ گله استقلال مقابل شاهین در خصوص اولین گلش برای استقلال، جدایی استراماچونی و... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی با شاهین چطور بود؟

خداراشکر بازی بسیار خوبی بود و پُرگل هم از آب درآمد. فکر می‌کنم هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند از نتیجه و روند بازی رضایت داشتند. پیروزی مهمی بعد از جریاناتی که بود به دست آوردیم.

*تو در این بازی اولین گل خود را برای استقلال زدی. بعد از گل چه احساسی داشتی؟

واقعا احساس خاصی بود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانم باز هم برای استقلال گلزنی کنم.

*دروازه‌بان شاهین هم عملکرد خوبی داشت.

بله. او ضربه اول من را هم گرفت و در جریان بازی هم موقعیت‌های زیادی را مهار کرد. با این حال توانستیم ۴ گل به او بزنیم.

بیشتر بخوانید:

نگرانی استقلالی‌ها؛ استرا، برانکو نشود؟

*تو روزی از روی سکو‌های ورزشگاه آزادی بازی‌های استقلال را تماشا می‌کردی، اما حالا خودت برای این تیم گل زدی. فکرش را می‌کردی یک روز برای استقلال گل بزنی؟

از زمانی که به استقلال آمدم تمام تلاشم این بوده طوری بازی کنم که هواداران و کادر فنی از من راضی باشند. امیدوارم فصل خوبی هم برای من، هم برای هواداران و هم برای استقلال باشد و گلزنی‌های من هم تداوم داشته باشد.

*کادرفنی چه وظایفی برایت در جریان بازی تعیین کرده؟ باید بیشتر گل بزنی یا پاس بدهی؟

اصولا بازیکنان پشت مهاجم، پاسور‌های بهتری هستند. شاید اگر پاس‌های من در بازی با شاهین به بازیکنان‌مان می‌رسید و تبدیل به گل می‌شد، الان چند پله در جدول بهترین پاسور‌ها صعود کرده بودم.

*بهتر از هر کسی می‌دانی که مهم‌ترین موضوع استقلال در حال حاضر چیست. در مورد جدایی استراماچونی صحبت کن.

تا آنجایی که من می‌دانم استراماچونی هنوز به صورت قطعی جدا نشده است. او حتی در بازی با شاهین ترکیب را هم خودش چید. شنبه و یکشنبه بانک‌ها تعطیل بوده و مثل اینکه قرار شده پولش امروز (دوشنبه) در حسابش باشد تا برگردد.

*رفتن استراماچونی تاثیری روی تیم گذاشت؟

بالاخره این گونه اتفاقات خواسته یا ناخواسته روی تیم تاثیر می‌گذارد. ما ۲ امتیاز مهم مقابل پیکان را از دست دادیم.‌ ای کاش این اتفاقات رخ نمی‌داد، چون تنها چیزی که می‌توانست به این استقلال ضربه بزند خودش بود.

*با رفتن استراماچونی تغییری در هدف این تیم ایجاد شده؟

هدف تیم‌های بزرگی مثل استقلال مشخص است. ان‌شاءالله که استراماچونی برگردد، اما اگر هم اتفاقاتی رخ دهد که نیاید، امیدوارم هر اتفاقی رقم می‌خورد در نهایت به سود استقلال باشد. استقلال از رفتن استراماچونی ضرر نکرد بلکه فوتبال ایران ضرر کرد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین آرش رضاوند آندرا استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!