Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:08:45 GMT

برنامه «پیام حرم» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۹۴۷۶

برنامه «پیام حرم» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مراسم سخنرانی حرم مطهر در هفته پایانی آذرماه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، مؤمنی، رفیعی، نظری منفرد و میرباقری برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه نیایش صبحگاهی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) شامل ادعیه و زیارات وارده نیز هر روز از ساعت ۶ صبح در شبستان امام خمینی(ره) و با حضور خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ویژه‌ برنامه پیام حرم نیز یک ساعت مانده به اذان ظهر با حضور سخنرانان برگزار می‌شود، افزود: قرائت دعای توسل این هفته حرم مطهر با همکاری هیأت جانباران استان قم روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی از اجرای مراسم زیارت عاشورا با نوای علی پیله‌وران در پنجشنبه بعد از نماز صبح خبر داد و گفت: روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء دعای کمیل با قرائت سید مهدی میرداماد و سخنرانی حجت‌الاسلام نظری منفرد برپا می‌شود.

حجت الاسلام بهشتی پور با بیان اینکه مراسم زیارت جامعه کبیره این هفته حرم مطهر ساعت ۲۱ پنجشنبه توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود، گفت: مراسم دعای ندبه آستان مقدس حضرت معصومه(س) روز جمعه ۲۹ آذرماه همزمان با طلوع آفتاب و با سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری و قرائت دعا توسط اسلام میرزایی برپا خواهد شد.

کد خبر 4798581

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س قم بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت

جام جم آنلاین - خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز(چهارشنبه 29 فروردین) در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که با حضور کارکنان ستاد کانون‌های مساجد استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مدیر ستاد کانون‌های مساجد در استان‌ها، به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت منصوب شده از این رو باید برای این ایام برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه باید برای هر شهرستان یک برنامه شاخص در نظر گرفته شود، افزود: طی مذاکراتی که با دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده در هر برنامه شاخص خدام حرم رضوی حضور پیدا کنند.

 

وی بر لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و خطاب به کارکنان ستاد استان ادامه داد: لازم است برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت ارائه دهید.

 

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین به برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال دنبال می‌کنیم، برگزاری جشنواره استانی ورزشی در قالب طرح اوقات فراغت است که در پنج رشته ورزشی در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین یکی از اولویت‌های ما پرداختن به برنامه‌های قرآنی و به ویژه برگزاری کرسی‌های تلاوت و تربیت و پرورش قاریان و حافظان قرآن در کانون‌های مساجد است.

 

توجه به برگزاری با شکوه جشنواره قرآنی مدهامتان، طرح پالایش کتاب، جلسه با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مساجد شهرستان‌ها، برگزاری کارگاه کارآفرینی، پیگیری دوره‌های آموزشی و اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای در کانون‌های مساجد، هنر کارت و کانون‌های مساجد و ... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت