Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه‌لو روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعریض و بهسازی قطعه‌های یک، سه، چهار و پنج این طرح به اتمام رسیده و عملیات راهسازی در قطعه ٢ به طول ۶ کیلومتر و ۵٠٠ متر نیز در حال اجراست.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی محور خوی - قطور - رازی بیش از ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح از بهمن سال گذشته آغاز شد و حدود ٢۴ ماه برای بهره‌برداری کامل از این طرح وقت لازم است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: یک تونل به طول ۵۵۵ متر با ۶٠٠ میلیارد ریال اعتبار در این طرح پیش‌بینی شده‌است.

حمزه بیان کرد: حدود ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای قطعه اول این طرح به طول ٢٩ کیلومتر و ۵۴۰ میلیارد ریال برای قطعه دوم آن در نظر گرفته شده‌است.

وی ادامه داد: تکمیل راه اصلی خوی - قطور - رازی تسهیل‌کننده ارتباط کریدور ترانزیتی شماره ۱۰ به شاخه اتصالی بسیار مهم منتهی به مرز ترکیه است.

وی تاکید کرد: با تکمیل این بزرگراه تردد مابین استان‌های شمال‌غرب کشور با مرز رازی در شهرستان خوی تسهیل می‌شود.

وی گفت: با اجرای طرح تعریض این جاده، چهار باند رفت‌وبرگشت در این مسیر ایجاد شده و علاوه‌ بر افزایش ایمنی، ترافیک جاده‌ای نیز تسهیل و از وقوع حوادث ناگوار رانندگی پیشگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: استانداردسازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی بازرگان، توسعه شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای و تامین زیرساخت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در شمال‌غرب کشور از جمله مزیت‌های اجرای این طرح است.

مرز زمینی و ریلی رازی خوی در تردد مسافر بین ایران و ترکیه و جذب گردشگران خارجی نقش بسزایی دارد و سومین مرز رسمی ایران با ترکیه در آذربایجان‌غربی است.

گمرک مرزی رازی در فاصله ۷۵ کیلومتری غرب شهر خوی و در مرز ایران با کشور ترکیه قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی ایران و ترکیه بزرگراه ترکیه گمرک قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عادی خودروها در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی لرستان
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • حرکت عادی خودروها در جاده‌های شمال
  • شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • موانع و مشکلات اجرایی پروژه راه آهن خراسان جنوبی بررسی می شود
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان