Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن باشگاه نفت آبادان بر اساس دستور موقت صادره از سوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال در پى وصول گزارش غیبت جعفر سلمانى بازیکن باشگاه صنعت نفت آبادان در اردوى تیم امید کمیته انضباطى در جلسه فوق العاده و فورى نسبت به صدور دستور موقت مقتضى در این خصوص اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرار دستور موقت صادره اعلام شده؛ "پیرو گزارش مورخ ٢٤ آذر جعفر سلمانى بازیکن باشگاه صنعت نفت علیرغم ابلاغ دعوت توسط باشگاه اجازه حضور در اردو را نیافته و تخلف صادر شده مبنى بر عدم همراهى تیم ملى امید شایسته صدور قرار دستور موقت مى باشد بر اساس ماده ١٠٠ مقررات انضباطى مصوب ١٣٩٧ بازیکن موصوف تا اطلاع ثانوى از حضور در تمامى مسابقات باشگاهى خود معلق و محروم مى گردد و لازم است به همراه مدیرعامل باشگاه در جلسه رسیدگى کمیته انضباطى روز یکشنبه مورخ اول دى ماه ساعت ١٥ جهت اداى توضیحات حاضر شود.

گفتنى است اردوى آماده سازى تیم المپیک ایران از روز گذشته در تهران آغاز شده که سلمانى نخستین بازیکن غایب در فهرست دعوت شدگان این اردو محسوب مى شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی هفته پژوهش طرح ملی مسکن مجید بهرامی گاز مرکاپتان ال کلاسیکو زهرا امیرابراهیمی نفت آبادان تیم ملی امید تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی هفته پژوهش طرح ملی مسکن مجید بهرامی گاز مرکاپتان ال کلاسیکو زهرا امیرابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است: در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰ فروردین در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷ آذرماه بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ است.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • فوری | گلزن پرسپولیس رسما محروم شد
  • فوری: دانیال اسماعیلی‌فر محروم شد!
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال