Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس گفت: علیپور تحت فشار است وگرنه این همان مهاجمی است که آقای گل شد. تاریخ انتشار: 10:58 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۳۸۰

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی اظهار داشت: هوادارن تحمل کردند و حالا نتیجه آن را می‌بینند، پرسپولیس مدعی قهرمانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کالدرون به یک مهاجم نیاز دارد تا مکمل علی علیپور باشد.

وی در ادامه در خصوص صحبت‌هایی که در مورد افت علیپور مطرح می‌شود، تصریح کرد: علیپور تحت فشار است وگرنه این همان مهاجمی است که آقای گل شد. خط حمله پرسپولیس به تقویت نیاز دارد، چون این تیم هیچ بازی آسانی پیش رو ندارد. هر چند الان خط حمله پرسپولیس از اول فصل بهتر شده، اما باشگاه به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس پیرامون بازی‌های پیش روی این تیم افزود: تیم‌های کوچک مقابل پرسپولیس انتحاری بازی می‌کنند، چون دیده می‌شوند. بازیکنان تیم‌های کوچک‌تر می‌دانند ملیون‌ها نفر بازی آن‌ها را می‌بینند و به همین دلیل است دیدار‌های پیش روی شاگردان کالدرون دشوار است.

پنجعلی در پایان در مورد این دیدار‌های پرسپولیس در لیگ و جام حذفی خاطرنشان کرد: بازی با پارس جنوبی جم در لیگ برتر و دیدار معوقه با نساجی مازندران در تهران و بازی با شهرداری ماهشهر در جام حذفی برای پرسپولیس آسان نیست. خود بازیکنان هم می‌گویند اتفاقا در بازی با تیم‌های کوچک‌تر بیشتر تحت فشار هستند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به عملکرد پرسپولیس؛ خوش‌شانس، مدعی و خلاق، اما نه چندان جذاب

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس محمد پنجعلی پرسپولیس کالدرون علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این هفته‌ها بیش از هر زمانی به گلزنی عیسی آل‌کثیر به عنوان تنها مهاجم تخصصی خود نیاز مبرمی دارد.

آل‌کثیر مقابل ملوان یک گل سه امتیازی زد و کادرفنی پرسپولیس امیدوار است او به روند گلزنی خود ادامه بدهد. او که نیم فصل دوم به پرسپولیس برگشت، تابه‌حال ۴ گل در لیگ و حذفی به ثمر رسانده است.

پرسپولیس این هفته در یک بازی حساس باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود و عیسی آل‌کثیر، مهاجم جنوبی سرخ‌ها، مقابل تیم اسبق خود قرار می‌گیرد.

در صورت گلزنی این مهاجم احتمالا باید شاهد خوشحالی نکردن عیسی در آبادان به احترام هواداران تیم سابقش باشیم. او این روزها در تمرین با آمادگی خوبی ظاهر شده و در پی زدن پنجمین گل فصلش برای پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!