Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@10:42:36 GMT

پاسخ به ابهام محاسبه عوارض ۲۹ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۹۵۶۶

پاسخ به ابهام محاسبه عوارض ۲۹ اسفند

رویداد۲۴ در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه سامانه «تهران من» در روز ۲۹ اسفند که تعطیل رسمی است از برخی کاربران مبالغی با عنوان عوارض ورود به طرح ترافیک دریافت کرده است، روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان می‌رساند در مجموعه مصوبات مرتبط با طرح ترافیک ۹۷ در شورای اسلامی شهر تهران مقرر شده بود تخفیف ۲۰ درصدی صرفا به شهروندانی تعلق بگیرد که در زمان تردد، شارژ کافی در حساب خود در سامانه «تهران من» داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیشنهاد شهرداری و تصویب اعضای شورا، این مهلت تا پایان سال ۹۷ تمدید شد و به روش‌های مختلف پیامکی، ارسال قبض و نیز در رسانه‌ها به مالکان پلاک‌هایی که بابت عوارض طرح ترافیک بدهی داشتند، اطلاع رسانی صورت گرفت.

این اطلاعیه می‌افزاید: آنچه اکنون به تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ در صورتحساب خودرو‌ها مشاهده می‌شود، در واقع مبلغ کل تخفیف مذکور بابت تردد‌های سال ۹۷ است که به علت پایان مهلت برخورداری از تخفیف، در ردیف آخرین روز سال به بدهی پلاک خودرو اضافه شده است و به معنای ثبت تردد در روز ۲۹ اسفند نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین اشکال محاسباتی که در بخش دیگری از این ویدیو به آن اشاره می‌شود، مرتبط با یک اختلال فنی در بخش نمایش اطلاعات بود که در نسخه جدید سامانه تهران من که اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند برطرف شده است. این اطمینان به شهروندان داده می‌شود که در بخش محاسبه عوارض هیج اختلال و اشکالی وجود نداشته و ندارد و ریالی مغایر با هزینه تردد واقعی از حساب کسی کسر نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: بر خلاف آنچه در این ویدیو ادعا شده که در سایت امکان اعتراض وجود ندارد، «مرکز تماس تهران من» در یک سال گذشته به بیش از یک میلیون پرسش و درخواست شهروندان با روش‌های مختلف از جمله تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ثبت تیکت در سایت پاسخ داده است.

اطلاعیه مذکور تاکید دارد که شهروندان در صورت وجود هرگونه سوال یا درخواست می‌توانند بعد از ورود به سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir از منوی سمت راست گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنند، روی دکمه «ایجاد تیکت جدید» کلیک کنند و موضوع را به همراه توضیحات آن بنویسند تا در اسرع وقت پاسخ دریافت کنند. همچنین شماره تماس ۱۳۷ داخلی ۵ همانند گذشته به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.

این اطلاعیه می‌افزاید: برخلاف ادعای مطرح شده، سوابق تردد شهروندان که توسط دوربین‌های سطح شهر ثبت شده و جهت محاسبه عوارض، مورد استفاده قرار گرفته است در مرکز داده شهرداری تهران نگهداری می‌شود. منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عوارض ترافیک شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر

یکی از نکات مهم چه در شهر‌ها و چه در روستا‌ها هموارسازی معابر است تا تردد شهروندان به سهولت انجام شود. معابر روستای چالاوبکر از توابع شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نیازمند هموارسازی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر وضعیت نامناسب معابر این روستا را به نمایش درآورد و از سختی تردد در این معابر سخن گفت.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

روکش آسفالت فرسوده سهم شهروندان بهارستانی شد + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • آماده باش نیرو‌های هلال احمر استان یزد
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • آماده باش نیروهای هلال احمر یزد
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر
  • اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد یک پیامک جعلی
  • ابهام در پاسخ ایران بلای جان صهیونیست‌ها!
  • شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه مهران اجتناب کنند