Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سفر‌های اخیر ظریف به ترکیه و قطر گفت: در آینده نزدیک رییس جمهور به مالزی سفر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سید عباس موسوی، صبح امروز در ابتدای نشست خبری خود درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی فارس را تسلیت گفت و برای خانواده او از خداوند طلب صبر کرد.   موسوی به سفر‌های اخیر ظریف به ترکیه و قطر اشاره کرد و به تشریح نتایج این سفر‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در آینده نزدیک رییس جمهور به مالزی سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: سفر روحانی به ژاپن نیز در دست برنامه‌ریزی است و پس از قطعی شدن در این مورد اطلاع رسانی می‌شود.   موسوی همچنین به سفر وزیر خارجه هند به تهران در هفته آینده اشاره کرد و گفت: وزیر امورخارجه هند برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و هند به تهران سفر می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: موسوی روحانی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حمید رضا شهرکی گفت: در یازده روز گذشته با رشد ۲ و یک دهم درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیاز‌های بخش حمل ونقل جاده‌ای، برای تمام مقاصد، بلیط‌ها به صورت پیش فروش و روز فروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری‌های پلاک عمومی استفاده کرده اند و ۹۵ هزار راننده حرفه‌ای هم در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت مسافربری جابه جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته اند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در بازدید از این پویش گفت: پس از پایان دور دوم سفر‌های نوروزی، برنامه ریزی سفر‌های عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفر‌های فروردین ماه و آغاز بهار است. 

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل و نقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و تفاهم با تولید کنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل و نقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیر‌های اتوبوس رانی استان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • گالانت: نتایج جنگ غزه آینده اسرائیل را مشخص خواهد کرد
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • آغاز بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر در آینده
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • گفت وگوی جنجالی دو وزیر کابینه روحانی درباره تلویزیون/ عکس
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد