Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@19:08:40 GMT

سردارسلامی:ایران نیازبه بیگانگان ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۹۷۵۰

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد :ما تعهد داده‌ایم که در همه زمینه ها این کشور را از بیگانگان بی‌نیاز کنیم و معتقدیم این دانشگاه بعنوان نماد دانش پزشکی انقلاب اسلامی باید نیروی پیشران و لکوموتیو حرکت ما در مرزهای دانش پزشکی و فناوری‌های این حوزه باشد. ناطقان: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تعهد داده‌ایم کشور را در همه زمینه‌ها از بیگانگان بی‌نیاز کنیم، اظهار کرد: در عرصه هایی که تحت فشار جهانی قرار بگیریم بیشتر پیشرفت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب؛ مروری بر دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله جزء یکی از دانشگاه های ممتاز کشور است که از هیات علمی خوبی برخوردار است که حتی برخی از آنها در سطح جهان هم جزء برجستگان پزشکی هستند.

وی افزود: این دانشگاه با مسیری که طراحی کرده در حال گذر از شرایط موجود و در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یکی از دانشگاه های برتر علوم پزشکی جهان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه «ما فقط در حوزه های اقتصادی تحریم نیستیم»، خاطر نشان کرد: ما درعرصه هایی که تحت فشار جهانی قرار می گیرم بهتر پیشرفت می کنیم زیرا مجبور می‌شویم به ظرفیت‌های داخلی و جوانان‌مان رجوع و الگوهای پیشرفت را خودمان تدوین کنیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آنچه در این نمایشگاه دیدیم قدم‌های بسیار مثبت و درخشانی بود، اما هیچ مسیر طولانی بدون برداشتن گام‌های اول طی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه «اعتقاد دارم اگر دانشگاه بقیه الله این مسیر را ادامه دهد، موفقیت‌های بسیار بزرگی را کسب خواهد کرد»، خاطرنشان کرد: ما تعهد داده‌ایم که در همه زمینه ها این کشور را از بیگانگان بی‌نیاز کنیم و معتقدیم این دانشگاه بعنوان نماد دانش پزشکی انقلاب اسلامی باید نیروی پیشران و لکوموتیو حرکت ما در مرزهای دانش پزشکی و فناوری‌های این حوزه باشد.
منبع: ایسنا برچسب ها: سردار سلامی ، سپاه ، بیگانگان ، فرمانده ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه بیگانگان فرمانده ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد