Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@08:12:53 GMT

وقتی بازیگر زن جنجالی چادری می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۹۷۵۲

وقتی بازیگر زن جنجالی چادری می شود

سریال «موچین» که فضایی کمدی دارد، با بازی مرجانه گلچین، حمیدلولایی، آشا محرابی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی و ... در تهران مقابل دوربین رفت.

به گزارش شریان نیوز،تصویربرداری سریال نمایش خانگی « موچین » به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری از روز جمعه (۲۲ آذر) در تهران آغاز شده و خانه‌ای در غرب تهران لوکیشن فعلی این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخش عمده تصویربرداری این سریال در تهران انجام خواهد شد. تست گریم بازیگران «موچین»، هفته گذشته با اضافه شدن چند بازیگر جدید به پایان رسید.

مرجانه گلچین ، حمیدلولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی ، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب، آشا محرابی، علی صادقی و امیر نوری گروه بازیگران این سریال کمدی اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

 

در خلاصه داستان «موچین» به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده: «انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن  کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم... .»

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از جمال گلی(مشاور تهیه‌کننده)، سیروس ذوالفقاریان(مجری طرح)، فریباسادات خلیلی(مدیر تولید)، مجید فاضلی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، امید نگارشی(مدیر فیلمبرداری)، فرهاد تبریزی(صدابردار)، جنان صدفی(طراح چهره‌پردازی).

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از این بازیگران با حضور در تعداد زیادی فیلم و سریال، به عنوان پرکارترین بازیگران شناخته می‌شوند. احتمالا بسیاری از شما نیز بازیگران پرکار ترکیه را به واسطه تماشای سریال‌های متعدد ترکی می‌شناسید.

به گزارش فرادید،بدیهی است که عوامل متعددی مانند استعداد، تلاش، انتخاب‌های درست و شانس در پرکار بودن یک بازیگر نقش دارند.

در این مطلب به معرفی پرکارترین بازیگران زن ترکیه پرداخته‌ایم. بازیگرانی که به دلایل مختلفی به شهرت رسیده و تعداد فیلم و سریال‌های بیشتری در کارنامه‌شان دارند.

برن سات

یکی از شناخته شده‌ترین و البته پرکارترین بازیگران ترکیه، برن سات است. او در سال ۱۹۸۴ در آنکارا متولد شد و همان‌جا نیز بزرگ شد. او کار بازیگری خود را با سریال «در عشق ما مرگ هست» در سال ۲۰۰۴ آغاز کرد و با بازی در سریال‌های عشق ممنوع (۲۰۰۸) و فاطما گل (۲۰۱۰) به شهرت جهانی رسید.

برن سات در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است که از جمله آنها می‌توان به درد پاییز (۲۰۰۹)، بال‌های شب (۲۰۰۹)، فصل کرگدن (۲۰۱۲)، دنیای من (۲۰۱۳)، انتقام (۲۰۱۴)، ماه پیکر (۲۰۱۵)، موهبت (۲۰۱۹) و عطیه (۲۰۲۰) اشاره کرد.

نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول (زاده ۲۰ اوت ۱۹۹۲) بازیگر محبوب و با استعداد ترکیه‌ای است. او در استانبول متولد شده و در دبیرستان دخترانه بی‌اوغلو تحصیل کرده است. آتاگول کار بازیگری خود را در سال ۲۰۰۶ با سریال «برگ ریزان» آغاز کرد.

نسلیهان آتاگول هم در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی حضور داشته که از جمله شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توانیم به سریال‌های «عشق سیاه» و «فاتح حاربیه» اشاره کنیم. او به خاطر بازی‌های قوی، چهره معصوم و شخصیت دوست داشتنی خود محبوب بسیاری از مردم در سراسر جهان است. او در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و بااستعدادترین بازیگران زن ترکیه است.

دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر (زاده ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر محبوب و پرکار ترکیه‌ای است. او در استانبول متولد شده و در دانشگاه سابانجی در رشته رقص باله تحصیل کرده است. اوزدمیر کار بازیگری خود را در سال ۲۰۱۳ با سریال Sana Bir Sır Vereceğim آغاز کرد.

او با بازی در سریال‌های بوی توت فرنگی (۲۰۱۵)، پرنده سحرخیز (۲۰۱۸) و نام من فرح (۲۰۲۳) به شهرت جهانی رسید. این بازیگر مشهور ترک این روزها به واسطه ایفای نقش یک زن ایرانی به نام فرح در سریال «نام من فرح»، به محبوبیت زیادی در ایران نیز رسیده است.

او به خاطر بازی‌های شاد و پرنشاط، انرژی مثبت و چهره زیبای خود محبوب بسیاری از مردم در سراسر جهان است. اوزدمیر همچنین جوایز متعددی از جمله بهترین بازیگر زن از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده است.

بورجو بیریجیک

بورجو بیریجیک (زاده ۴ اکتبر ۱۹۸۹) بازیگر محبوب و با استعداد ترکیه‌ای است. او در شهر ایلمانی متولد شده و در رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه فارغ‌التحصیل شده است. بیریجیک کار بازیگری خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد اما شروع درخشش او سریال «شرافت» در سال ۲۰۱۴ بود.

بعد از آن بورجو در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله «ترانه زندگی»، «کلاغ» و «دختر پشت پنجره» نیز ایفای نقش کرد و محبوب‎تر شد. ایفای نقش با چهره‌ای متفاوت در سریال «فاطما» نیز از شناخته‌شده‌ترین سریال‌هایی است که او ایفای نقش داشته. او برای ایفای نقش نالان در سریال محبوب «دختر پشت پنجره» توانست جایزه بهترین بازیگر زن سریال درام سال را از سوی انجمن روزنامه‌نگاران دریافت کند.

هانده ارچل

هانده ارچل (زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر محبوب و زیبای ترکیه‌ای است. او در باندرما متولد شده و در دانشگاه معمار سنان در رشته هنرهای سنتی ترکیه تحصیل کرده است. این بازیگر با ایفای نقش سلین در سریال «دختران آفتاب» شناخته شد و بعد از آن در سریال‌های زیادی ایفای نقش کرد و این روزها نیز بیشترین تعداد دنبال‌کننده اینستاگرامی را بین بازیگران ترک دارد.

از مشهورترین سریال‌های هانده ارچل می‌توانیم به «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه»، «عزیزه»، «حلقه»، «تو درم را بزن» و «شخص دیگری» اشاره کنیم. هانده ارچل اگرچه کیفیت بازی چندان بالایی ندارد، اما به‌واسطه زیبایی و محبوبیت زیادی که در سراسر جهان دارد، از پرکارترین بازیگران ترک به حساب می‌آید.

این بازیگر ترک همچنین در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، که محصول مشترک ترکیه و ایران است نیز نقش کیمیا خاتون، دختر مولانا را ایفا کرده‌است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897598

دیگر خبرها

  • ردپای سریال جنجالی «حشاشین» در تهران
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • رمزگشایی از ویدئوی جنجالی از سه حیوان وحشی در شرق تهران | این حیوانات گرگ هستند؟!
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» / خواننده تیتراژ معرفی شد+فیلم