Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرادی روز دوشنبه در نشستی با سرپرست فرمانداری پارس‌آباد مغان با بیان اینکه ۷۰ درصد سهم بیمه کشاورزان توسط دولت پرداخت می‌شود، افزود: صندوق بیمه محصولات کشاورزی انتفاعی نیست و صرفا در راستای حمایت از کشاورزان تاسیس شده و از سوی هیچ دستگاه و نهاد و ارگانی حمایت نمی‌شود.

وی پرداخت خسارت بیمه به کشاورزان را متناسب با حق بیمه و میزان بیمه‌شدگان دانست و گفت: هر چه کشاورزان سطح بیمه محصولات خود را افزایش دهند به نسبت پرداخت حق بیمه نیز خسارت پرداخت شده و تمامی حق بیمه کشاورزان در نهایت در حوزه تولید برای کشاورزان و دامداران سرمایه‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان اردبیل افزود: بدلیل عدم حمایت دولت و بروز برخی مشکلات متاسفانه ۲ سال بطور متوالی بیمه نتوانست خسارت کشاورزان را به دلیل وسعت خسارت وارده جبران کند ،به همین دلیل اعتماد کشاورزان نسبت به صندوق بیمه کمرنگ شد، اما در ۲ سال اخیر تمامی خسارت‌ها بروز شده و مطالبات کشاورزان و دامداران کاملا پرداخت شده است.

مرادی از حمایت ۱۰۰ درصدی صندوق بیمه از کشاورزان خبر داد و تشریح‌کرد: برغم اینکه ۷۰ درصد بیمه شهرستان پارس‌آباد در زمینه کشاورزی و دامی از شرکت‌های مغان و پارس دریافت شده اما میزان خسارت پرداخت شده عمدتا به کشاورزان و دامداران خرده‌پا پرداخت شده و تنها ۲۰ درصد خسارت کل شهرستان به این شرکت‌ها پرداخت شده است.

عدالت حاجی‌پور، سرپرست فرمانداری پارس‌آباد هم در این جلسه افزایش تعرفه پرداخت خسارت ،پرداخت بموقع ، ارزیابی دقیق و واقعی خسارت‌ها ، تعریف بسته‌های تشویقی و تکریم و اطلاع‌رسانی به کشاورزان و دامداران را رمز موفقیت بیمه کشاورزی در این منطقه به عنوان قطب کشاورزی کشور ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه  میزان پرداخت بیمه محصولات کشاورزان و دامداران در گذشته مطلوب نبوده، اظهارداشت: میزان پرداخت خسارت صندوق بیمه محصولات کشاورزی با میزان خسارت پرداختی صندوق به کشاورزان تناسب و سنخیتی ندارد.

وی افزود: کشاورزان و دامداران به عنوان تولیدکنندگان و اقشار زحمتکش باید مورد تکریم مسوولان واقع شوند و کارشناسان بیمه باید با احترام و رعایت حقوق و کرامت انسانی با کشاورزان و بیمه‌گذاران برخورد نمایند.

او گفت: میزان پرداخت خسارت باید افزایش یابد تا ضرر و زیان حداقلی کشاورزان جبران شود و کشاورز بتواند روی پای خود بایستد.

برچسب‌ها کشاورزی خسارت بیمه اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی خسارت بیمه اردبیل کشاورزی خسارت بیمه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی