Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از 4 میلیون نفر جمعیت برخوردار بوده و یکی از قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود اظهار داشت: 589 تشکل کارگری و کارفرما ئی در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، میراحد حسینی در نشست مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران و کارشناسان حوزه روابط کار و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمائی استان گفت: آذربایجان شرقی با 36 شهرک صنعتی 17 ناحیه صنعتی و 1 شهرک سرمایه گذاری خارجی بیشترین حجم سرمایه گذاری و نیز منابع انسانی مول د جامعه را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور اجرای قوانین و مقررات قانون کار و در راستای عمل به وظایف ذاتی خود در حفظ و صیانت از نیروی کار همکاران در بخشهای مختلف با تمام توان در جهت رسیدگی و حل و فصل مشکلات و موانع موجود تلاش می کنند.

وی توفیقات حاصله را مرهون همراهی و همسوئی تشکل های کارگری و کارفرمایی و همراهی این عزیزان با مجموعه تعاون، کار ور فاه اجتماعی و تلاش بی و قفه همکاران در حوزه روابط کار، بازرسی کار، بیمه بیکاری و تشکلات کارگری و کارفرمایی و هیات های تشخیص و حل اختلاف عنوان کرد و افزود: که کمترین میزان تنش های کارگری را در استان شا هد هستیم وی از همراهی دستگاههای اجرائی استان من جمله استانداری، دادگستری استان،سازمان صمت و شرکای اجتماعی قدردانی نموده تصری ح کرد به همت و تلاش و همراهی این عزیزان شاهد کمترین میزان تنش های کارگری در استان هستیم. و این نشان از تعامل بالای صاحبان صنایع و مسئولان در استان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی بیکاری کار و رفاه اجتماعی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم عجیب برف در آذربایجان شرقی + فیلم

دریافت 28 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشرکننده این فیلم توضیح داده‌اند که زمان فیلمبرداری از این جاده پر از برف سه شنبه ۷ فرپردین ۱۴۰۳ بوده است.

کد خبر 841021 برچسب‌ها برف خبر مهم استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • حجم عجیب برف در آذربایجان شرقی + فیلم
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد