Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@08:48:42 GMT

توصیه حبیب به رونالدو درباره بازنشستگی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۹۸۲۱

توصیه حبیب به رونالدو درباره بازنشستگی

حبیب نورماگمدوف، ستاره روس مبارزات آزاد (UFC) یکی از افرادی است که با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس‌، رابطه دوستانه‌ای دارد. با این حال او درباره کاپیتان 34 ساله تیم ملی پرتغال اظهارنظری انجام داد که شاید به مذاقش خوش نیاید.

حبیب در پاسخ به سؤالی درباره احتمال ادامه پیدا کردن دوران بازیگری رونالدو تا 40 سالگی، به نشریه راشا تودی گفت: باید در زمانی مناسب بازنشسته شد، قبل از آنکه یکی دیگر جایگاه شما را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خب، می‌دانید، وقتی که شما در تمام طول زندگی‌تان به حرفه‌ای مشغول بوده‌اید، سخت است که آن را رها کنید. با این حال اینکه شما بخواهید بازنشسته شوید یا نه مهم نیست چون سرانجام زمانی می‌رسد که حتی اگر خودتان نخواهید ورزش را رها کنید، ورزش شما را رها می‌کند. اگر در زمان مناسب تصمیم به بازنشستگی نگیرید، عقب می‌افتید چون خواه ناخواه قهرمانانی جدید، افرادی جوان‌تر و باانگیزه‌تر از شما خواهند بود. یک ورزشکار در سال‌های پایانی دوران کاری‌اش مانند روزهای اول انگیزه ندارد و دیگر از آن عطشی که در آغاز کارش داشت خبری نیست.

حبیب افزود: هیچکسی نمی‌تواند تا ابد در اوج بماند. به همین دلیل خیلی مهم است که شما در زمان مناسب تصمیم به این کار بگیرید. شاید الان بدن‌تان هنوز واکنش خوبی نشان بدهد اما چه کسی می‌داند، خیلی زود ممکن است اوضاع تغییر کند. کریستیانو الان چند ساله است؟ 34؟ در 35 سالگی دیگر شما نمی‌توانید همان واکنش‌ها و فرم فیزیکی سابق را داشته باشید. فرقی هم نمی‌کند که شما کریستیانو باشید یا حبیب چون بالاخره یک روز یکی جای شما را می‌گیرد. توصیه من به کریستیانو که در مورد خودم نیز صدق می‌کند این است که به موقع بازنشسته شود.

رونالدوی 34 ساله که تابستان سال 2018 به یوونتوس پیوست، با این تیم قراردادی 4 ساله بسته که پایان آن سال 2022 است.

251 251

کد خبر 1331735

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فوتبال اروپا آلودگی هوا باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس عراق انتخابات مجلس یازدهم استان آذربایجان شرقی آندره استراماچونی تلویزیون اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رونالدو را با ریش ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛به تازگی تصویری از رونالدو در فضای مجازی منتشر شده که او را متفاوت با همه تصاویر گذشته اش نشان می دهد.تصویری با ریش.

البته این عکس با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897670

دیگر خبرها

  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان رفع شد
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس