Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار کودک و نوجوان نیازمند در سطح استان شناسایی و تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند، گفت: خیران و نیکوکاران از طریق ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند به یاری کودکان و نوجوانان نیازمند استان اردبیل بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین یاور همیشگی فرزندان خانوار تحت حمایت هستند، بیان کرد: همواره شاهد کمک‌های بیشمار حامیان به کودکان و نوجوانان تحت حمایت هستیم تا در کنار سایر همنوعان خود به موفقیت‌های چشمگیر علمی و تحصیلی دست پیدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه برای یاری‌رسانی هر چه بیشتر به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین تلاش داریم با اجرای طرح «من هم یک حامی هستم» مسیر کمک‌رسانی به آن‌ها را هموارتر کنیم، اعلام کرد: تلاش داریم با افزایش حامیان طرح «محسنین» بیش از پیش به فرزندان خانوار تحت حمایت کمک کنیم تا هیچ دغدغه‌ای در زندگی خود نداشته باشند.

دشتی با بیان اینکه طرح «محسنین» با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، گفت: با توجه به موفقیت‌های بیشمار طرح «اکرام ایتام» نیاز داریم که با ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر طرح «محسنین»، بر حامیان این طرح بیفزاییم تا سرانه پرداختی به فرزندان مشمول این طرح افزایش یابد.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون میانگین دریافتی ماهانه ایتام تحت حمایت در هر ماه به‌صورت نقدی و غیرنقدی بیش از ۲۸۰ هزار تومان است، بیان کرد: فرزندان مشمول طرح «محسنین» نیز در هر ماه به‌طور میانگین حدود ۹۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ پنج هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر در پویش «من هم یک حامی هستم» مشارکت کنند، افزود: با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۴۵ یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس اینترنتی www.ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان اردبیل، نیکوکاران می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

دشتی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری برای جذب ۱۷ هزار حامی در سطح استان صورت گرفته است، گفت: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت حامیان بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری فرزندان خانوار تحت حمایت باشیم.

او با اعلام اینکه ۱۶۵۰ یتیم و ۳۷۰۰ فرزند مشمول طرح «محسنین» تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، بیان کرد: ۱۴ هزار حامی با کمک‌های خود به ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت کمک می‌کنند که بخش مهمی از مشکلات آن‌ها از این طریق برطرف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ایتام و فرزندان مشمول طرح «محسنین» دارای استعداد و توانایی‌های بسیاری هستند، افزود: با یاری خیران و حامیان نیکوکار آن‌ها نیز خواهند توانست به موفقیت‌های چشمگیری در زندگی خود دست پیدا کنند.

دشتی گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد اکرام ایتام و محسنین واقع در کمیته امداد استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه، یا تماس تلفنی با شماره پشتیبانی ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ (در ساعت اداری) نیز در طرح «من هم یک حامی هستم» شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد کودکان نیازمند طرح اکرام ایتام مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد شامگاه یکشنبه در مراسم افطاری ۳۰۰ نفر از ایتام و خیرین در مجتمع الغدیر اردبیل اظهار کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) سفره افطاری به نیت این امام کریم گسترده شده تا حامیان و خیرین در کنار ایتامو محسنین بتوانند روزه خود را بگشایند.

وی با قدردانی از حمایت و همراهی استاندار اردبیل و پشتیبانی های لازمزز نهاد انقلابی کمیته امداد در سال های اخیر خاطرنشان کرد: خیرین و حامیان همواره در کنار کمیته امداد بوده و در رسیدگی به ولی نعمتان خود تلاش و سعی جدی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به نام روز ملی تکریم ایتام و خیرین نامگذاری شده و ما از این فرصت استفاده کرده و تجلیلی شایسته ا تلاشگران این سنگر خدمت بی منت انجام می دهیم.

حسین نژاد گفت: در استان اردبیل ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰ نفر ایتام و ۸ هزار و ۴۵۰ نفر فرزندان محسنین هستند که با همراهی خیرین و حامیان امرار معاش کرده و زندگی می کنند.

وی ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان شاهد راه اندازی پویش «هر هم استانی یک حامی» هستیم تا بتوانیم حامیان بیشتری را در حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین جذب کرده و پذیرش کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل رویکرد کمیته امداد را در جشن رمضان امسال جذب ۱۰ هزار حامی اعلام و تصریح کرد: سرانه پرداختی فرزندان ایتام در کشور ۴۵۰ هزار تومان است در حالی که این سرانه در استان کمتر از ۲۴۰ هزار تومان می باشد که ما جذب حامیان جدید سعی داریم این سرانه پرداختی را افزایش دهیم.

حسین‌نژاد ضرورت تامین نیازمندی خانواده های تحت پوشش را در ابعاد مختلف یادآور شد و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال مصمم هستیم تا برای ۴۴ هزار خانوار حداقل یک سبد غذایی را تهیه و تحویل دهیم که هم استانی‌ها می توانند از طریق کد دستوری #۰۴۵*۸۸۷۷* پرداختی خود را حداقل ۵۰۰ هزار تومان برای تهیه هر سبد غذایی انجام دهند.

کد خبر 6062486

دیگر خبرها

  • جذب ۵۵۱ حامی طی ماه رمضان در زنجان
  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند