Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجام فرایندهای انتخابات با توجه به جدول زمانبدی در حال اجراست، اظهار داشت: امسال نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس بیش از ۶۰ درصد رشد ثبت نام کاندیداهای مجلس را داشته ایم که این نشان از شروع شور انتخابات در کاشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برقراری امنیت در سطح شهرستان را مهمترین هدف فرمانداری و دیگر نهادهای نظامی و انتظامی کاشان دانست و ابراز داشت: یکی از مهمترین عواملی که باعث شد اغتشاشات اخیر از بین برود هوشیاری مردم و جداکردن صف معترضین از آشوبگران بود.

نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور

فرماندار کاشان با اشاره به نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور تصریح کرد: ارتقای سلامت، آموزش و استعدادیابی زنان در کاشان یکی از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه باید برای گسترش اشتغال های کوچک در شهرستان برنامه ریزی شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش رونق تولید و همچنین اشتغال زائی در جامعه شناخت ظرفیت های بومی و توانمندیهای شهرستان کاشان است که در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است.

بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد خانواده سبب تحکیم بنیان خانواده

مرتضایی بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی خانواده را سبب تحکیم بنیان خانواده دانست و اذعان داشت: در کنار جذب سرمایه گذار برای ایجاد کارخانه و کارگاه های تولیدی صنعتی باید تسهیلات لازم توسط مراجع مربوطه برای توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک اتخاذ شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در کشور بیان داشت: بازرسی های هفتگی و منظم از واحدهای صنفی کاشان برای افزایش بی رویه قیمت ها در کاشان ادامه خواهد داشت.

وجود ۱۵۰۰ کارگاه و یا کارخانه صنعتی در کاشان

فرماندار کاشان با بیان اینکه در کاشان بیش از یک هزار و ۵۰۰ کارگاه و یا کارخانه صنعتی وجود دارد، بیان داشت: با اجرای طرح هر کارخانه یک شغل و جذب یک نفر در این مراکز برای اشتغال تا پایان سال برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در کاشان زمینه اشتغال فراهم می شود.

کد خبر 4799104

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: صنایع دستی متولی خودش را دارد، اما در اشتغال بانوان هم موضوع تعاونی‌ها و مشاغل خانگی را داریم که ما در بخش صنایع دستی از اشتغال زنان در بازارچه‌ها ، تسهیلات و مجوز‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان هم افزود: تا مرحله‌ای این کار را پیش بردیم، اما گفته شد این کارت‌ها منسوخ می‌شود و دیگر نیازی به اسم مادر و پدر نیست و فقط کد ملی جایگزین خواهد شد و موضوعیتی ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • «ناآگاهی» بزرگترین تهدید سلامت روان است
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها
  • فرش‌های تولید شده در کارخانه فرش یلدای کویر کاشان؛ از فرش ابریشم تا فرش کرک و ابریشم با ریشه و زیگزاگ