Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می شود و قرار نیست هیچ سازمان، موسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولین قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که برخی رسانه‌ها از دریافت نشدن بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهادهای حمایتی خبر داده بودند، در حالیکه این بسته به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود و این موضوع اطلاع‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بامداد ۲۴ آبان ماه با افزایش قیمت بنزین مقرر شد، سبد حمایت معیشتی در سه مرحله (۲۷ آبان، ۳۰ ابان و دوم آذرماه) برای ۶۰ میلیون نفر واریز شود.

وزارت تعاون ضمن اعلام اینکه مرحله نخست در دوره زمانی اعلامی، واریز شد و بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه از این پس نیز این مبلغ ۱۰ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای پیشتر اعلام کرد: کمتر از ۵۰ درصد متقاضیان طرح حمایت معیشتی، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده کرده و درخواست خود را به صورت قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار ثبت کرده‌اند.

ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیروزیکشنبه در اطلاعیه شماره ۹ خود اعلام کرد: از مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر ،کمتر از ۵۰ درصد (یعنی ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر) متقاضیانی که در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت درخواست کرده اند ، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده کرده و درخواست خود را به شکل قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار ثبت کرده‌اند.

همچنین از سوم تا بیستم آذرماه در مجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر درخواست خود برای دریافت سبد حمایت معیشتی را باکد دستوری  #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند و کمتر از ۵۰ درصد (یعنی ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر) اجازه بررسی مجدد وسع مالی خانوار را داده‌اند. 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز استان بوشهر قرآن کریم طرح حمایت معیشتی دولت وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عباس کریمی افزود: این ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت امام زمان (عج) با عنوان در قالب طرح قرار دوازدهم و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا و خانه هلال کسما بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.
 بخشدارمرکزی صومعه‌سرا ارزش این بسته‌های حمایتی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران