Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آقایان متین مردانی، بهشاد فاتحی و امیرعباس سلطانی ۳ بازیکن خوش آتیه و با استعداد هندبال گچساران هستند که به دعوت کادرفنی تیم ملی هندبال جوانان در اردوی آمادگی این تیم حضور دارند.   اردوی آماده سازی تیم هندبال جوانان برای اعزام به مسابقات آسیایی از تاریخ ۲۶ آذرماه تا ۳ دی ماه در شهر طبس استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گفتنی است، مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مربیان تیم ملی هندبال در این اردو حضور دارد. انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هند بال تیم ملی فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

20 بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از 13 تا 24 شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227998 برچسب‌ها لیگ برتر هندبال

دیگر خبرها

  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور