Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@13:15:36 GMT

مراسم تشییع پیکر زهرا عبدالمحمدی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۲۰۵

مراسم تشییع پیکر زهرا عبدالمحمدی

پیکر این خبرنگار جوان پس از تشییع از مقابل منزل، به بهشت‌زهرا(س) منتقل شد تا بنا به وصیتی که انجام داده در کنار مزار مادربزرگش به خاک سپرده شود.

مراسم ترحیم زهرا عبدالمحمدی ـ خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ـ روز چهارشنبه (۲۷ آذر ماه) از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه لغایت ۱۶ در مسجد اباعبدالله الحسین واقع در خیابان شهید رجایی میدان بهشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار خبرگزاری فارس پس از تحمل دوره‌ای بیماری صبح روز گذشته (۲۴ آذر ماه) درگذشت.

زنده‌یاد عبدالمحمدی متولد سال ۱۳۶۶ بود و بیش از یک دهه در حوزه خبرنگاری پارلمانی فعالیت می‌کرد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1331743

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسانه خبرنگار روزنامه نگاری آلودگی هوا باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس انتخابات مجلس یازدهم عراق آندره استراماچونی استان آذربایجان شرقی بازار طلا و ارز اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت

به گزارش قدس خراسان، اردوی تفریحی برای کودکان همیشه تجربه‌ای پر هیجان و دوست داشتنی است که گاهی از ذوق فردایی که قرار است به اردو بروند تا صبح چند بار بیدار می‌شوند، خیال پردازی می‌کنند و برای رسیدن صبح لحظه شماری!

حالا تصور کنید کودکی که قرار است به اردو برود، به جای آغوش گرم خانواده، به خاطر محروم بودن از نعمت والدین یا بدسرپرست بودن در یکی از مراکز تحت پوشش بهزیستی زندگی کند؛ اردو رفتن برای چنین کودکی ماورای تصور ما دلپذیر است.

شاید به همین علت بود که صبح پنجشنبه ۳۰ فرودین ماه یکی از مراکز نگهداری کودکان در محولات، تصمیم گرفت بچه‌ها را برای تجربه یک روز شاد و مفرح بهاری به طبیعت سرسبز و زیبای ازمیغان در شهرستان طبس ببرد.

خدا می‌داند آنها تا صبح ازمیغان را در ذهن‌های کودکانه خود چطور تصویرسازی کردند و چه نقشه‌ها که برای یک روز فراموش نشدنی در سر پروراندند. آسمانی آبی‌تر، درختانی سبزتر، رودخانه‌ای مهربان‌تر، نسیمی خنک‌تر و شاید خورشیدی با پرتوهای نورانی‌تر.

صبح آن روز همه خوشحال و خندان سوار وسیله نقلیه شدند اما در غروب آن روز همه با هم برنگشتند، موقع برگشت آن‌ها خوشحال نبودند. برخی گریه می‌کردند و شاید برخی در بهت فرورفته بودند و باورشان نمی‌شد آن طبیعت زیبا جان دوست کوچکشان را گرفته باشد، دوستی که دو ساعت تمام دنبالش گشتند و اسمش را صدا زدند و فکر کردند لابد دارد با آن‌ها بازی می‌کند.

مفقود شدن این کودک عضو کاروان تحت نظر بهزیستی که از شهرستان محولات خراسان رضوی در منطقه ازمیغان خراسان جنوبی حضور یافتند، عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین به مراکز امدادی شهرستان طبس اعلام شد و تیم‌های آتش نشانی و هلال احمر وارد عمل شدند و در نهایت پس از بررسی اولیه و عملیات جست و جو توسط نیروهای امدادی جسد بی‌جان کودک هفت ساله در میان آب‌های سطحی دره ورودی به کشتزارهای منطقه پیدا شد.

اظهارات رییس آتش نشانی طبس در خصوص این حادثه 

«حدود ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه روز پنجشنبه با اعلام حادثه به مرکز آتش‌ نشانی، تیم چهار نفره غواص اعزام شد، موقعیت حادثه جایی نبود که مردم جمع می‌شوند بلکه در قسمت پرت واقع شده لذا کسی از آنجا عبور نکرده که متوجه غرق شدن این کودک شود» این‌ها را رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس گفت.

مرتضی افراسیابی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه آب محل حادثه گل آلود بوده است، بیان کرد: با توجه به شواهد موجود، این کودک تنها وارد آب شده، چون سرپرست گروه و بقیه اعضا حدود ۲ ساعت به دنبالش بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طبس، عمق آب این مکان را تقریبا سه متر اعلام کرد و گفت: نیروهای آتش نشانی حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه بعد از اعلام حادثه به محل رسیدند و زمان عملیات ۱۰ دقیقه طول کشید تا جسد از آب بیرون کشیده شد.

وی بر لزوم رعایت نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم توسط خانواده‌ها و مربیان همچنین استقرار نجات غریق در زمان حضور گردشگران و مردم منطقه برای جلوگیری از چنین حوادثی تاکید کرد.

سالانه افراد زیادی در این منطقه غرق می‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس هم با بیان اینکه سالانه غرق شدگی در روستای ازمیغان زیاد بوده است گفت: امسال در عید نوروز به لحاظ استقرار نجات غریق مشکلی نداشتیم اما بعد از اتمام تعطیلات تیم‌های غریق نجات هم رفتند لذا وظیفه سرپرست اردو بوده که مراقبت و نظارت بیشتری داشته باشد.

مجتبی ابراهیمی ادامه داد: روستای ازمیغان به خاطر شرایط آب و هوایی خاص، محل قرارگیری نخل و شالی کنار هم است لذا آب زیاد اطراف باغ‌ها جریان دارد اما در برخی نقاط عمق آب بیشتر یا باتلاقی می‌شود که تابلوهای خطر و هشدارهای لازم نصب شده است.

بهزیستی: برخورد سختگیرانه‌ای با آن مرکز نگهداری کودکان انجام دادیم

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این باره به خبرنگار قدس خراسان گفت: طبق پروتکل‌هایی که در بهزیستی داریم هر اتفاق ناگواری در مراکز تحت پوشش رخ دهد بلافاصله اطلاع رسانی صورت می‌گیرد به محض اینکه از این اتفاق مطلع شدیم اطلاع رسانی به دادستانی مشهد شهرستان مه ولات و حتی خراسان جنوبی انجام شد و اول وقت صبح جمعه تیم حراست و بازرسی را به شهرستان محولات فرستادیم، آنها پس از بررسی‌های لارم از انجا به محل وقوع حادثه در شهرستان طبس رفتند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

مسعود فیروزی ضمن اظهار تاسف و تاثر قلبی از این اتفاق تلخ، بیان کرد: روز یکشنبه بر اساس مشاهدات و بررسی‌هایی که صورت پذیرفت کمیته نظارت را برگزار کردیم و با توجه به قصورهایی که ممکن است با توجه به دستورالعمل‌ها اتفاق افتاده باشد برخورد نظارتی را خیلی سختگیرانه انجام دادیم و موضوع را به مرکز ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این دادستانی خراسان جنوبی هم در حال پیگیری است و بر اساس شکایتی که والدین این کودک انجام دهند بررسی‌های قضایی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که کمترین اتفاقات را در مراکز داشته باشیم اما زمانی هم که امثال این اتفاقات بیفتد باید بعنوان تجربه‌ای برای جلوگیری از تکرار اتفاقات مشابه باشد.

روستای ازمیغان از مناطق گردشگری است که در ۳۵ کیلومتری شرق بخش مرکزی طبس قرار گرفته و از معدود روستاهایی است که رودخانه‌ دائمی دارد اما متاسفانه به خاطر فراهم نبودن زیرساخت‌های ایمنی و امدادرسانی قربانیان زیادی گرفته است.

خبرنگار: معصومه مومنیان

معصومه مؤمنیان

دیگر خبرها

  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان