Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور پویش «حلقه وصل باشیم» در راستای تأمین جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان آغاز شد.

او افزود: پویش «حلقه وصل هم باشیم» برای کمک به تأمین جهیزیه فرزندان عقد کرده و تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان تشکیل شده است تا با مساعدت مادی و معنوی خیرین جهیزیه این خانواده‌ها مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی پشت نوبت بهره مندی از خدمت تأمین جهیزیه هستند که با جذب مشارکت‌های مردمی برای تهیه جهیزیه مقدمات تشکیل زندگی برای آن‌ها فراهم می‌شود.

او با اشاره به اینکه امسال ۴۱۰ میلیون ریال برای تأمین جهیزیه ۴۱ مددجو کمک شده است ادامه داد: برای شرکت در این پویش مردمی هر کس می‌تواند به اندازه توانایی خود از طریق خرید کالا و یا پول نقد این زوج‌های جوان را مورد حمایت قرار دهد.

محمدی گفت: علاوه بر ادارات، مجتمع‌های بهزیستی و مؤسسات خیریه، شماره حساب ۱۸۰۰۹۰۷۳۴۵۱۴۰۴۱ بانک توسعه تعاون برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرهادی در نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان از اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.
فرهادی گفت: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری