Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@05:16:44 GMT

روحانی به مالزی سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۴۰۵

صراط:

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری صبح امروز (دوشنبه) خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح رویداد‌های دیپلماتیک روز‌های گذشته و آینده پرداخت و اظهار داشت: اول از هر چیز درگذشت خبرنگار خبرگزاری فارس را به خانواده و همکارانشان تسلیت می‌گویم. ۲۷ آذر روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری نام گذاری شده که توسط رییس جمهور پیشنهاد شد و با تصویب سازمان ملل این روز نام گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که ایران به دنبال دنیای بدون خشونت است، همه کشور‌ها نیز به دنبال این باشند.

به گزارش مهر وی ادامه داد: سفری به تبریز داشتم و نشست خوبی برگزار شد که در سفر‌های بعدی به استان‌های دیگر نیز خواهم رفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: علی لاریجانی به آنتالیای ترکیه برای دوازدهمین نشست مجمع بین المجالس آسیایی رفتند. آقای ظریف به قطر و ترکیه رفتند. سفر ظریف به ترکیه برای موضوع افغانستان در قالب کنفرانس قلب آسیا بود. همینطور وزیر امور خارجه در قطر برای فروش دوحه حضور داشتند که به جز سخنرانی دیدار‌هایی در حاشیه داشتند. در سفر به قطر آقای ظریف با ۴۰ نفر دیدار کردند.

موسوی افزود: عراقچی نیز سفر‌هایی به چین، ژاپن و چین داشتند. حسن روحانی رئیس جمهور نیز به مالزی خواهند رفتند و اگر سفر ژاپن قطعی شود، اطلاع رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد:هفته آینده وزیر خارجه هند به ایران می‌آید تا کمیسیون مشترک برگزار شود.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روحانی سفر مالزی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای درباره این دیدار اعلام کرد: نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر با وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد. دو طرف در این دیدار راه‌های کاهش تنش، تحقق آرامش و پایان جنگ در نوار غزه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نگرانی قطر در قبال تحولات منطقه را ابراز کرد و از تمامی طرف‌ها خواست که آرامش خود را حفظ کنند و خویشتن‌دار باشند.

همچنین وزارت خارجه قطر اعلام کرد که محمد بن عبدالرحمن در این دیدار بر پایبندی قطر نسبت به تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف تحقق امنیت و ثبات تاکید کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و وزیر خارجه ترکیه راه‌های پایان جنگ در غزه وهماهنگی تلاش‌ها در زمینه امور بشردوستانه در نوار غزه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

کد خبر 6081488

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • حمله علیه اماکن دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌الملل است
  • علیه دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی که تجاوز به سفارت ایران از آنجا شده بود، اقدام کردیم
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • وزیر خارجه: حمله به سفارت ایران برای انحراف در قضیه غزه بود
  • مالزی حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد