Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: طی چند ماه گذشته با انجام معامله‌ای سنگین این بیمارستان به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج یکی از سهامداران اصلی سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز است و این بیمارستان در اختیار این سازمان قرار داشته است، گفت: گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که متاسفانه سطح ارائه خدمات در این بیمارستان کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه برخی تجهیزات این بیمارستان که پیش از واگذاری اعلام کردند بیش از ۳۰ میلیارد تومان قیمت دارد و تا کنون استفاده نشده در حال انتقال از این بیمارستان است، گفت: از مسئولان و متولیان امر می خواهیم برای شفاف سازی هرچه بیشتر قرارداد فروش این بیمارستان به شورای شهر کرج و مردم ارائه شود.

زارع همچنین گفت: شرایط فعلی این بیمارستان و شرایط مندرج در قرارداد واگذاری باید اطلاع‌رسانی شود.

شایسته است استانداری البرز به نحوی سازمان همیاری شهرداری های را مدیریت کند که برخی عملکرد باعث نگرانی مردم نشودوی با تاکید بر اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) طی سال‌های اخیر یکی از ظرفیت‌های خوب شهر کرج در حوزه بهداشت و درمان بوده که توسط بنیاد شهید راه‌اندازی شد، گفت: حال باید به این سوال پاسخ داده شود چرا با تغییر کاربری سطح ارائه خدمات در این بیمارستان کاهش پیدا کرده است؟

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: شایسته است استانداری البرز به نحوی سازمان همیاری شهرداری های را مدیریت کند که برخی عملکردها باعث نگرانی مردم نشود.

زارع همچنین افزود: اشکالاتی واگذاری این بیمارستان باید اطلاع رسانی شود. واگذاری باید موجب افزایش سطح ارائه خدمات شود.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه مسئله واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) مبهم است، گفت: حتی ما به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری از شرایط واگذاری و مفاد قرارداد واگذاری و اینکه در آینده چه سرنوشتی در انتظار این بیمارستان است، بی اطلاع هستیم.

عضو شورای شهر کرج گفت: اطلاعات مربوط به شرایط واگذاری بیمارستان باید به اطلاع مدیریت شهری به عنوان یکی از سهامداران این بیمارستان برسد.

چمن زمین فوتبال عظیمیه جمع‌آوری شد

زارع در بخش دیگری گفت: بیش از سه دهه یک فضای ورزشی (زمین فوتبال) در میدان اسبی واقع در عظیمیه کرج فعال بود و شهروندان از آن استفاده می کردند.  

وی با بیان اینکه تا پیش از این بسیاری از شهروندان از این فضای ورزشی استفاده می کردند، گفت: استعدادهای زیادی در این محیط ورزشی پرورش پیدا کرده است.

عضو شورای شهر کرج گفت: از دو هفته پیش تا کنون زمین چمن این زمین فوتبال جمع و در آنجا حصاری ایجاد شده است.

زارع ضمن ابراز تاسف از اینکه برای این زمین ورزشی پروانه ساختمانی صادر شده است، گفت: مالک این زمین به تازگی پیدا شده و می خواهد در این زمین ساختمان بسازد.

وی افزود: زمین فوتبال و اراضی کناری آن توسط اداره مسکن و شهرسازی وقت به تربیت بدنی برای ایجاد کاربری ورزشی واگذار شده بود و متاسفانه در آن زمان مسائل حقوقی به صورت دقیق بررسی نشد.

تغییر کاربری زمین فوتبال عظیمیه

عضو شورای شهر کرج گفت: حالا مالک پیدا شده از طریق دادگاه پیگیری حقوقی انجام و زمین را باز پس گرفته است.

زارع با تاکید بر اینکه مسکن و شهرسازی وقت در این خصوص مسئولانه عمل نکرده است، گفت: مالک از شهرداری درخواست پروانه ساخت کرده و بر اساس رای کمیسیون ماده ۵ شهرداری مجوز ساخت را صادر کرده است.

وی خطاب به متولیان دولتی، گفت: آیا در شهر کرج زمینی وجود نداشته که به صورت معوض به مالک ارائه شود تا فضای ورزشی با قدمت بیش از ۳۰ سال از بین نرود.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه در خصوص این زمین ورزشی که به تازگی مالکش پیدا شده و مجوز ساخت نیز دریافت کرده است، مسئولانه عمل نشده است.

زارع اضافه کرد: اگر امکان دارد مسئولان دولتی و متولیان زمین در شهر کرج نسبت به جبران خسارت مالک اقدام کنند پیش از اینکه آنجا ساخته شود.

وی با تاکید بر اینکه نصف زمین ورزشی متلق به مالک است، گفت: ضروری است نصف دیگر زمین تعیین تکلیف شود. تا شاهد از بین رفتن فضای ورزشی نباشیم.

کد خبر 4799144

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی کرج شهرداری کرج استانداری البرز عباس زارع شهرداری بیمارستان امام خمینی شورای شهر کرج بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 

مراسم واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت برای استان سمنان با حضور رییس جمهور به صورت متمرکز در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این واگذاری‌ها شامل ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت بود.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آن‌ها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + عکس | واگذاری تنها به یک شرط و با حذف یک پسوند