Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران با توجه به عدم توان پیگیری مشکلات از سوی بنیاد شهید، طی جلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار حل این مشکلات از سوی دولت شدند. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در پی بروز مشکلات جدی درمان و بیمه جامعه ایثارگری کشور(خانواده معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان) و با توجه به عدم توان پیگیری این مشکلات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران صبح روز یکشنبه، 24 آذرماه 1398 با حضور در سازمان برنامه و بودجه طی جلسه‌ای با محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار حل این مشکلات از سوی دولت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که معاونین بهداشت و درمان، حقوقی و امور مجلس و برخی از مدیران کل بنیاد شهید و امور و ایثارگران و همچنین مدیرعامل بیمه دی نیز حضور یافتند، اعضای شبکه ملی ایثارگران به تشریح مشکلات ایثارگران از جمله مسائل درمانی و بیمه‌ای آن‌ها و مطالبات معوق بیمه دی که باعث بروز مشکلات فراوان  برای جامعه ایثارگری در کل کشور شده، پرداختند و تاکید کردند از آنجا که شبکه ملی ایثارگران از بنیاد شهید برای پیگیری این موضوعات ناامید شد و مدیران این نهاد را ناتوان در رسیدگی و پیگیری مشکلات جامعه هدف دیده است، راهی جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه برای مشکلات ایثارگران شدند.

نوبخت در این جلسه ضمن تایید مسائل مطرح شده، قول مساعد داد که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بودجه‌ای ایثارگران بخصوص در بخش درمان خواهد کرد و از اعضای شبکه ملی ایثارگران خواست مشکلات مذکور را در قالب صورت‌جلسه‌ای برای دستور رسیدگی، ارائه کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اجرایی شدن مصوبات این جلسه و پیگیری سایر دغدغه‌های جامعه ایثارگری کشور، سردارحسین صفری رئیس هیئت مدیره شبکه ملی ایثارگران (جانباز 70 درصد) به عنوان مشاور این سازمان منصوب می‌شود.

در پایان طی صورت‌جلسه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه، شبکه ملی ایثارگران، نمایندگان بنیاد شهید وامور ایثارگران و همچنین بیمه دی مقرر شد:

1-معوقات و بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دی‌ماه سال جاری به صورت دقیق محاسبه و 20 درصد آن نقدی و الباقی بصورت اسناد خزانه اسلامی با حفظ قدرت خرید  تسویه شود.

2- شرکت بیمه دی تا پایان بهمن ماه عهده‌دار خدمت‌رسانی بابت قرارداد بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران خواهد بود و پس از این تاریخ در مورد استمرار قرارداد مذکور توسط شرکت بیمه دی و یا انعقاد قرارداد بیمه درمانی تکمیلی با سایر شرکت‌های بیمه‌گر در سقف سرانه قرارداد فعلی توسط شبکه ملی ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.

"شبکه ملی ایثارگران" دارای مجوز فعالیت از وزارت کشور و متشکل از انجمن‌های رسمی کشوری از قشرهای مختلف ایثارگری (خانواده معظم شهدا،جانبازان و آزادگان) و تنها شبکه ملی و رسمی ایثارگران کشور است.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بیمه ایثارگران شورای عالی انجمن‌های ایثارگران جانبازان دفاع مقدس انجمن جانبازان نخاعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه ایثارگران شورای عالی انجمن های ایثارگران جانبازان دفاع مقدس انجمن جانبازان نخاعی بیمه ایثارگران شورای عالی انجمن های ایثارگران جانبازان دفاع مقدس انجمن جانبازان نخاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رفع مشکلات سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت تا پایان هفته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی درباره اختلال سامانه نسخ الکترونیک سازمان بیمه سلامت که منجر به بروز مشکل در دسترسی مردم به داروها و خدمات سلامت شده، نسبت به رفع مشکلات سامانه نسخ الکترونیک در روزهای آینده ابراز امیدواری و اظهار کرد: به نظر می‌رسد که تا پایان هفته مشکلات سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت مرتفع خواهد شد.

وی افزود: سامانه بیمه سلامت یک سامانه با وسعت زیاد است و تنوع خدماتی زیادی دارد و به همین دلیل نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد.

اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: قبل از به روزرسانی زیرساخت‌ها، به مطب ها و داروخانه‌ها اعلام کردیم که کندی در سیر جابجایی سامانه‌ها وجود خواهد داشت. اگر در داروخانه‌ یا مراکز درمانی نسخه کاغذی را قبول نکردند یا خدمات به صورت آزاد محاسبه شود این هزینه را بیمه سلامت به عنوان هزینه‌های متفرقه به بیماران پرداخت خواهد کرد‌.
 لازم به ذکر است  خبرگزاری تسنیم چند روز پیش طی گزارشی از بروز اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت خبر داده بود؛ در پی این گزارش، رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت در روز 27 فروردین ماه اعلام کرد که بخش عمده مشکلات مربوط به این سامانه طی 24 ساعت آینده مرتفع خواهد شد اما با گذشت این مدت، هنوز بیماران مجبور به مراجعه مجدد به پزشک و درخواست نسخه کاغذی و ارائه نسخ کاغذی به داروخانه‌ها هستند که این موضوع علاوه بر افزایش مرداخت از جیب مردم، موجی از نارضایتی را در بیماران ایجاد کرده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه