Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@22:56:29 GMT

مادر شهید حسن کریمی به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۵۴۰

مادر شهید حسن کریمی به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید والامقام "حسن کریمی" پس از سال‌ها تحمل دوری و فراغ فرزند به دیدار فرزند شهیدش شتافت. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه یکشنبه مادر شهید والامقام حسن کریمی به دیدار فرزند شهیدش شتافت و به لقاء الله پیوست، که موجب غم و اندوه مردم شهید پرور استان مرکزی شد.

مراسم تشییع پیکر این مادر شهید صبح امروز از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد الزهرای اراک به سمت گلزار شهدای اراک با حضور پرشور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد که پس از اقامه نماز بر پیکر وی در بهشت زهرا (آرامستان) شهر اراک به خاک سپرده شد.

براساس برنامه ریزی و اعلام قبلی، مراسم ختم مرحومه مغفوره این مادر بزرگوار شهید از ساعت 14.30 امروز دوشنبه 25 آذرماه در مسجد الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم ضمن تسلیت به خانواده معزّز شهید، فرزند ارشدشان «سردار محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و سایر بازماندگان، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی ‌مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌توان در استان مرکزی خط تولید گوشی تلفن همراه راه انداخت

امام جمعه اراک گفت: واردات ۴ میلیارد دلار گوشی تلفن همراه منطقی نیست، در همین استان مرکزی با بهره‌مندی از جوانان دانش‌پژوه می‌توان خط تولید گوشی تلفن همراه را راه انداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، بااشاره به شعار سال اظهار داشت: نامگذاری سال 1403 با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نشان از دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به تولید و مسائل اقتصادی کشور دارد و با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعت کشور محسوب‌ می‌شود باید در لبیک‌گویی به ندای رهبری نیز پیشتاز باشد.

وی ادامه داد: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌های بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده و در راستای آبادانی میهن اسلامی گام‌های بلند برداشت.

وی تصریح کرد: آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از واردات کالاهایی که امکان تولید مشابه در داخل کشور وجود دارد، گفت: بسیاری از کالاهای وارداتی امکان تولید داخلی دارند و از دانش به روز و جوانان دانش‌پژوه در این عرصه باید بهره برده شود و باید یقین داشت که شعار سال با همت‌های بلند محقق می‌شود.

وی ادامه داد: واردات چهار میلیارد دلار گوشی تلفن همراه منطقی نیست و ظرفیت‌های داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد و در همین استان مرکزی با بهره‌مندی از جوانان دانش‌پژوه می‌توان خط تولید گوشی تلفن همراه را راه انداخت.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس یوم الله است و روزی است که مسلمانان جهان باید با مشت‌های گره کرده، ندای توحیدی سر می‌دهند و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به جهانیان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • می‌توان در استان مرکزی خط تولید گوشی تلفن همراه راه انداخت
  • دولت و مجلس از ظرفیت‌های صنایع استان مرکزی استفاده کنند
  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان مرکزی
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد