Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:55:01 GMT

مه شدید دید افقی را در بروجرد به ۱۰۰ متر کاهش داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۵۵۵

مه شدید دید افقی را در بروجرد به ۱۰۰ متر کاهش داد

رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: مه شدید دید افقی را در بروجرد به ۱۰۰ متر کاهش داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهروز یاراحمدی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: طی سه روز گذشته به دلیل رطوبت بالا، مه شدیدی در شهرستان بروجرد ایجاد شد و هم اکنون نیز این مه گرفتگی وجود دارد.

وی افزود: هم اکنون دید افقی در بروجرد به ۱۰۰متر کاهش یافته و رطوبت هوا در این شهرستان سبب ایجاد مه شدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هواشناسی بروجرد از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: از امروز سامانه بارشی در منطقه فعال می شود که بارش های برف و باران را به همراه دارد و این سامانه تا روز چهارشنبه در منطقه حاکم است.

عبدالرحمن حقیقی فرمانده پلیس راه بروجرد نیز در این راستا عنوان  کرد: هم اکنون مه گرفتگی غلیظ در محور بروجرد به سمت ملایر  گزارش شده البته در محور بروجرد آبسرده و بروجرد خرم آباد نیز وجود دارد ولی در محور بروجرد ملایر این مه غلیظ تر است.

وی بیان کرد:در گردنه های بروجرد نیز شاهد این مه گرفتگی هستیم که ضروری است رانندگان با رعایت فاصله از خودروها و استفاده از چراغ مه شکن در جاده ها تردد کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت عکسبرداری درسطح راه‌های استان خبر داد و گفت: از مجموع ۲۰ دوربین، تاکنون ۴ دستگاه دوربین نصب و به بهره برداری رسیده و مابقی نیز تاپایان خردادماه امسال نصب و فعال می‌شوند.

حمید سالاری به محل نصب ۴ دوربین اشاره کرد و گفت: محور فردو- کهک، گردنه حصار سرخ محور دلیجان- سلفچگان، گردنه گیان محور دستجرد- تفرش و مجتمع دولفین محور سلفچگان- دلیجان، محل‌های نصب ۴ دوربین ثابت عکسبرداری هستند.

وی از مزایای بهره مندی ازدوربین‌های ثابت عکسبرداری درمقایسه با دوربین‌های فیلمبرداری برخط، به صرفه اقتصادی، سرعت درانتقال داده‌ها و ... اشاره کرد و گفت: دوربین‌های ثابت عکسبرداری محدودیت‌های ارتباطی و زیرساختی سامانه‌های فیلمبرداری برخط رانداشته و قادر به ارسال داده‌ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه می‌باشند.

سالاری با اشاره به کم مصرف بودن دوربین‌های ثابت عکسبرداری افزود: جهت تامین برق مورد نیاز این نوع سامانه‌ها می‌توان از سلول‌های خورشیدی استفاده کرد.
وی درخصوص دیگر ویژگی‌های سامانه‌های ثابت عکسبرداری به قابلیت تردد شماری آنها اشاره کرد و گفت: سنجش دما ومیزان رطوبت هوا از دیگر ویژگی‌های فنی دوربین‌های ثابت عکسبرداری جاده‌ای است.

دیگر خبرها

  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • زمان ماندگاری آب‌های سطحی کاهش یافته است
  • وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود
  • ناپایداری شدید دریایی در هرمزگان/احتلال در ترددهای دریایی
  • ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس