Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-20@01:39:59 GMT

دریافت میلیاردی یک بازیگر برای کار نکردن!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۵۶۴

دریافت میلیاردی یک بازیگر برای کار نکردن!

به تازگی نیز اعلام شده که این بازیگر برای یک سال کار نکردن نیز هفت میلیارد تومان خواهد گرفت!

به گزارش شریان نیوز،اخیراً فاش شده بود که یک بازیگر برای حضور در یکی از آثار شبکه نمایش خانگی، دستمزدی بالغ بر ماهیانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد، اما به تازگی نیز اعلام شده که این بازیگر برای یک سال کار نکردن نیز هفت میلیارد تومان خواهد گرفت!


قبلاً شنیده شده بود که یکی از چهره‌ها در مقابل پیشنهاد بازی در یک فیلم، سه میلیارد تومان درخواست کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قبل‌تر از آن هم فاش شد که یک بازیگر در قرارداد اخیر خود با یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، ماهیانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. اما اتفاق قابل تأمل این است که این بازیگر بناست هفت میلیارد تومان دریافت کند تا یک سال در هیچ فیلم یا سریال دیگری بازی نکند تا فروش آن فیلم تضمین شود!

در شرایطی که دولت همچنان بر معافیت مالیاتی هنرمندان و حتی چهره‌های مشهوری که دستمزدهای میلیاردی می‌گیرند تأکید دارد، برخی از به اصطلاح سلبریتی‌ها در فضای سینما مانور دریافت پول‌های نجومی راه انداخته‌اند! ورود پول‌های مشکوک از منابع آلوده که طی سال‌های اخیر سینما و شبکه نمایش خانگی را فرا گرفته، عامل اصلی ایجاد یک بی‌عدالتی آشکار و فجیع در وضعیت مالی بازیگران و عوامل تولید آثار شده است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»

آفتاب‌‌نیوز :

استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن» مورد توجه قرار گرفته است.

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) و ابلق (۱۳۹۹) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • (ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز
  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌تر در حمله به اسرائیل
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک ها و پهپادهای پیشرفته تر در حمله به اسرائیل /چرا سپاه با اطلاع قبلی حمله کرد؟/هنوز همه ورق ها فاش نشده است!