Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی رحیمی‌آذر دوشنبه ۲۵ آذر از جریمه واحدهای متخلف در بازار اردبیل گفت و افزود: در یک ماه پس از اجرای طرح هدفمندسازی مصرف سوخت در کشور ۹۶۷ پرونده تعزیراتی مربوط به فروش کالا و عرضه خدمات، ۱۰۰ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ۲۱ پرونده تخلفات بهداشتی به اداره کل تعزیرات حکومتی مرکز و یا ادارات شهرستانی ارسال شده که ۱۰۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل یک پرونده احتکار روغن‌موتور به ارزش یک میلیارد ریال در روزهای اخیر در این اداره کل خبر داد و گفت: این پرونده در حال رسیدگی بوده و به محض صدور حکم مقتصی به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل همچنین به اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا در استان اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح با هدف افزایش شدت بازرسی، نظارت و کنترل قیمت کالاهای مورد نیاز مردم تا اول دی ماه ادامه می‌یابد.

وی اظهارداشت: در ۹ ماه امسال ۹ هزار پرونده تعزیراتی برای متخلفان اقتصادی و صنفی در این استان تشکیل شده است.

رحیمی‌آذر افزود: این پرونده‌ها در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، قاچاق کالا و یا عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی در ادارات مختلف استان تشکیل و متخلفان به پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

وی گفت: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحدهای صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

او با تاکید براینکه اجازه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین به هیچ متخلفی داده نمی‌شود، اظهارکرد: با تخلفات صنفی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب بدون اغماض برخورد خواهد شد.

کد خبر 470555 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار استان آذربایجان غربی اقتصاد بازار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار استان آذربایجان غربی اقتصاد بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود