Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@22:41:06 GMT

کشف ۲ میلیاردی دلار و تراول‌های تقلبی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۰۷۳۸

کشف ۲ میلیاردی دلار و تراول‌های تقلبی

سرکلانتر هفتم از دستگیری ۲ جاعل و توزیع کننده دلار و تراول‌های تقلبی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال دلار و تراول تقلبی کشف شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۲ جاعل در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه در توضیح این خبر، گفت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که موتورسواری در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه دلار و تراول‌های تقلبی را به ارزش ریالی کمتر از ارزش واقعی توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: تیم عملیات کلانتری جوادیه شناسایی و دستگیری متهم را بر عهده گرفتند و تعداد گشت زنی‌های هدفمند در محدوده این کلانتری افزایش یافت.
سرکلانتر هفتم بیان داشت: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری غروب روز گذشته به رفتار موتورسواری مظنون و برای بررسی‌های بیشتر به وی نزدیک و تحت بازجوئی قرار دادند.
این مقام پلیسی با بیان اینکه موتور سوار پاسخ درستی به سوالات ماموران نمی‌داد، تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری برای تحقیقات تکمیلی وی را بازرسی و در بررسی‌های بیشتر موفق شدند ۱۹۳ برگ تراول ۵۰ هزار تومانی تقلبی به ارزش ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف کنند.
جلیلیان افزود: متهم که ۳۱ ساله است برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال و در بازجوئی اولیه علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی اقرار کرد: قصد داشته یکصد میلیون ریال تراول تقلبی را به مبلغ ۲۵ میلیون ریال بفروشد.
وی گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مشخص شد که متهم با همکاری همدستش در منزلی مسکونی در محدوده کلانتری تراول و دلار‌های تقلبی را چاپ و سپس به وارد چرخه بازار می‌کنند که شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری دومین متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم دستور قضائی برای دستگیری دومین متهم پرونده و بازرسی از مخفیگاه متهمان اخذ شد و تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.
جلیلیان ابراز داشت: تیمی اعزامی علاوه بر دستگیری متهم، موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳ لب تاب، ۲ دستگاه پرینتر، ۴ بسته کاغذ چاپ پول، ۴ عدد مهر جعلی پول و ۵ دستگاه دستگاه ساخت مهر ژلاتینی و ۴ هزار برگ تراول و ۸۰۰ برگ دلار تقلبی به ارزش ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال کشف کردند.
سرکلانتر هفتم عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تراول تقلبی کلانتری پلیس امنیت تحقیقات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، فرمانده انتظامی گرگان گفت: با انتشار تصاویر قطع درختان جنگل قرن آباد در فضای مجازی، ماموران این موضوع را ویژه بررسی کردند.

علی تجری افزود: ماموران پس از شناسایی متهم، در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد