Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه  در پاسخ به این سئوال که چرا استیضاح وزیر نفت اعلام وصول نمی شود گفت: رئیس کمیسیون انرژی مجلس برخلاف قانون استیضاح وزیر نفت را اعلام وصول نمی‌کند و به هیات رئیسه مجلس ارسال نمی‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این سوال که چرا نمایندگانی که استیضاح وزیر نفت را امضا کرده‌اند در خصوص این اقدام خلاف قانون رئیس کمیسیون انرژی سکوت کرده‌اند، گفت: امروز صبح با لاریجانی رئیس مجلس این موضوع را در میان گذاشتیم و رئیس مجلس اعلام کرد که این موضوع باید اعلام وصول شود، اما همچنان رئیس کمیسیون انرژی آن را اجرایی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی پور در پاسخ به این سوال که احتمال دارد رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل تعلل رئیس کمیسیون انرژی در اعلام وصول خود شخصا استیضاح وزیر نفت را انجام و اعلام وصول کند گفت: باید ابتدا رئیس کمیسیون انرژی آن را اعلام کند و سپس رئیس مجلس شورای اسلامی آن را اعلام وصول کند. اما به هر حال رئیس مجلس و رئیس کمیسیون انرژی مجلس نظرشان این است که اعلام وصول استیضاح وزیر نفت انجام نشود، اما باز هم تاکید نمایندگانی که استیضاح وزیر نفت را امضا کرده‌اند این است که استیضاح اعلام وصول شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: استیضاح وزیر نفت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

امتداد - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • فعال کارگری: اوضاع کارگران خوب نیست، وزیر کار استیضاح شود