Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند از پژوهش به عنوان فرآیندی نظام مند، ساختارمند و مبتنی بر اصول و روش علمی نام برد و اظهار داشت: انتظار داریم خروجی این فرآیند به عنوان دستاوردهای پژوهشی منجر به ارائه راه حلی برای مسائل و مشکلات و پاسخی به سوال های حوزه صنعت باشد.

وی افزود: در بیان مسأله به عنوان یکی از ضرورت های فرآیند پژوهش، چالش های فراروی توسعه پایدار استان بر اساس اولویت سنجی صورت گرفته مورد توجه قرار گیرد و ضمن تبیین وضعیت موجود راهکارهای لازم بر مبنای روش های علمی جهت دستیابی به وضعیت مطلوب تشریح و اعلام شود به گونه ای که در سطوح مختلف عملیاتی قابلیت استفاده را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با تاکید اسناد بالادستی توسعه پایدار کشور بر استفاده بهینه از دانش، فناوری، نوآوری و دستاوردهای ارزشمند علمی را یادآور شد و گفت: وظیفه داریم دستاوردهای پژوهشی استان را به شیوه ای مناسب اطلاع رسانی کنیم و این مهم سبب عرضه مناسب این نتایج در بازار و  صنعت و بهره مندی جامعه از دستاوردهای علمی می شود.

مقام ارشد استان تعالی و پیشرفت در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را منوط به توسعه علم و تکنولوژی دانست و بیان داشت: امروزه در استان کرمانشاه ظرفیت های ویژه ای برای توسعه وجود دارد که شناخت این مزیت ها و روش استفاده بهینه با لحاظ داشت بهره وری به عنوان شاخصی تأثیرگذار می تواند زیربنای تحقیق و پژوهش برای دستیابی به راهکارهای توسعه محور باشد.

بازوند در ادامه گفت: پژوهش و فناوری در ابعاد مختلف زمینه توسعه و مشارکت ملی را فراهم می نماید و امروزه شاهد هستیم که با وجود تحریم های ظالمانه سرمایه انسانی ارزشمند و پشتوانه علمی توانمند داخلی زمینه ساز تحول و رشد بوده اند و بر این اساس نیاز داریم ارتباط دانشگاه و جامعه تقویت و نهادینه شود.

وی به حمایت از فعالیت های پژوهشی به عنوان سرمایه گذاری آینده نگر با رویکرد توسعه و تعالی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دانشگاه ها با شناخت نیازهای پژوهشی بخش صنعت می توانند ضمن به رونق تولید و حل مشکلات بخش صنعت کمک شایانی نمایند و سبب تسریع در رشد اقتصاد شوند و البته صنعت نیز وظیفه دارد از نتایج علمی و قابل استناد دانشجویان و سرمایه های این کشور برای حل مشکلات استفاده و در آینده ضمن برطرف کردن موانع فراروی توسعه زمینه اشتغالزایی پایدار را نیز فراهم شود.

استاندار کرمانشاه از مراکز علمی و پژوهشی به عنوان پشتوانه و نشانه توانمندی استان نام برد و تصریح کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش که از ۲ الی ۴ دی ماه در کرمانشاه برگزار می شود، فرصت مناسبی داریم تا دستاوردهای نخبگان، اساتید و دانشجویان را در عرصه های مختلف به جامعه معرفی کنیم.

بازوند در خاتمه گفت: مسیر رشد و تعالی استان بر اساس اسناد اشتغال، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی مشخص شده است و با توجه به پویایی حوزه دانش و علم نیاز داریم برای تحقق این اهداف دانشگاه و صنعت به روز مسایل و مشکلات را بررسی و ضمن انجام فرآیندهای پژوهشی، نتایج و دستاوردها را نیز اعلام در شرایط لازم اسناد مذکور نیز با توجه به بازه زمانی مورد نظر بازنگری شوند.

کد خبر 4799176

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه هوشنگ بازوند هفته پژوهش بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی