Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا شیرازی مدیر پارک علم و فناوری نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نیشابور دومین شهر غیر استانی است که مجوز قطعی پارک علم و فناوری را دریافت کرده است.

او با بیان اینکه ۱۸۰ نیرو شاغل به طور تمام وقت و نیمه وقت در پارک فناوری مشغول هستند، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس پارک علم و فناوری ، نیشابور ۱۲۸ داور در تمام زمینه‌های علمی و مهندسی به طور میانگین ۸ نفر در زمینه‌های مختلف با ما همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر پارک علم فناوری نیشابور گفت: ۸۰ نفر از این داوران  از هیئت‌های علمی دانشگاهی می باشند که به طور افتخاری با مرکز همکاری دارند.
شیرازی با بیان اینکه  ۲۲ واحد نوپا در مرکز نیشابور فعالیت دارند، افزود: تعداد ۱۴ واحد در مرحله رشد و ۸ واحد در مرحله مقدماتی هستند؛ که تعدادی از این واحد‌ها به علت خارج بودن پارک از مرکز شهر و محدویت فضا در خارج از این مرکز در حال فعالیت هستند.
او ادامه داد: پارک علم و فناوری نیشابور در چهار حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، کشاورزی و صنایع تبدیل به کشاورزی  فعالیت می‌کنند.
مدیر پارک علم و فناوری نیشابور گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار استارآپ در  نیشابور برگزار شده است که از سطح نوین بالای برخوردار بوده است.
شیرازی افزود: پارک علم فناوری دارای آزمایشگاه سنگ‌های قیمتی می‌باشد که سنگ‌های قیمتی مانند الماس، بلریان، فیروزه و مروارید را مورد آزمایش قرار داده و پس از تایید این سنگ دارای شناسنامه بین الملی خواهد شد و جهت صادرات استفاده می‌شود.
او در پایان با بیان اینکه در آمد ۲۲ واحد علمی پژوهشی در سال ۹۷ بالغ بر ۸ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: از کارآفرینان و دانشجویانی که طرح‌های پژوهشی و علمی دارندحمایت می کنیم.

انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علم و فناوری استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»