Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندرعباس، رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اعلام این خبر گفت: طرح ملی «کودک رایانه» با رویکرد آموزش مهارت‌های زندگی و آینده‌پژوهی در این مرکز از ایده تا تولید محصول و عرضه به بازار مورد توسعه قرار گرفت.

تورج اسدی با اشاره به اینکه این طرح از وسایل الکترونیکی همچون رایانه‌‌،تبلت، تلفن‌همراه و تخته‌های هوشمند به منظور سنجش، استعدادیابی، علم‌آموزی‌ و ایجاد خلاقیت و نوآوری در کودکان ‌و نوجوانان مورد استفاده‌ قرار می گیرد افزود: در این طرح برنامه‌ریزی هدفمند زیر نظر مشاوران خبره و کارآزموده با نیاز سنجی جامعه هدف و به‌کارگیری فنون آموزشی و مهارتی با رعایت فرهنگ، سنت و آیین شهروندی و حفظ آرمان های ملی ایرانی از جمله مزایای این طرح ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح نو آموزان با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات،صنایع دستی گوناگون را می‌سازند و با مفاهیم فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی آشنا می‌شوند.

اسدی تصریح کرد این طرح توانسته اکنون با تولید انبوه در خدمت جامعه کودک تا جوان ما قرار گبرد تا بتوانند با استفاده از فنون این طرح مهارت‌های فردی و اجتماعی و سواد رسانه‌ای را برای زندگی آینده بکار گیرد.

رئیس مرکز رشد گفت: این طرح به دلیل کسب موفقیت های فراوان در کشور و حائز رتبه برتر شدن در جشنواره های علمی و پژوهشی توانست به عنوان طرح برتر از وزارت آموزش و پرورش نیز رتبه دریافت کند نشان از اهمیت ویژه آن است.

انتهای پیام /

82 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری شامگاه یکشنبه از سوی هیأت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد.

پیش از این محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شده بود.

کد خبر 6084824

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند