Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@11:49:22 GMT

آیا روز کیانو ریوز در تقویم‌ها ثبت می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۱۰۷۵

 در حالی که اواخر هفته پیش اعلام شد «ماتریکس ۴» به کارگردانی لانا واچوفسکی از سوی کمپانی برادران وارنر در تاریخ ۲۱ ماه می ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شود و در عین حال همزمان فیلم بسیار مورد توجه «جان ویک ۴» نیز از سوی لاینزگیت قرار است در همان روز راهی سینماها شود، حالا برای هواداران بازیگر این ۲ فیلم این سوال مطرح شده که چرا نباید این روز پر از کیانو ریوز به نام خود او در تقویم ثبت شود؟
به دنبال هم‌زمانی تاریخ اکران این ۲ فیلم هواداران کیانو ریوز بلافاصله دست به کار شدند و درخواست کرده‌اند که این روز به نام وی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که بیش از صد هزار نفر خواسته‌بودند که این بازیگر به عنوان شخصیت سال تایم انتخاب شود.
تصورش سخت نیست که هواداران این بازیگر ۵۵ ساله با خرید دو بلیت در یک روز بخواهند او را در هر دو فیلم تماشا کنند.
البته این احتمال وجود دارد که «جان ویک: بخش ۴» تصمیم بگیرد تاریخ اکران خود را تغییر بدهد. دو هفته پیش گزارش شده بود که فیلمنامه قسمت چهارم این مجموعه اکشن پر از آدم‌کشی هنوز نوشته نشده و کیانو ریوز بین سه فرنچایزی که در حال حاضر در برنامه خود دارد به مشکلات زمانی برخورده است.
بعد از اینکه قسمت سوم «جان ویک» توانست در فصل بهار در باکس‌آفیس جهانی ۳۲۶ میلیون دلار بفروشد، ساخت قسمت چهارم فیلم مطرح شد.
در هر حال استودیوها تاریخ‌های اکران را همیشه عوض می‌کنند. اگر لاینزگیت در فیلمنامه «جان ویک» بعدی هنوز به جایی که می‌خواهد نرسیده باشد و بازگشت «ماتریکس» هم ممکن باشد که موفقیت آن را به خطر بیندازد؛ امکان تغییر تاریخ اکران آن وجود دارد.
به نظر می‌رسد «ماتریکس ۴» سریع‌تر از «جان ویک۴» ساخته شود زیرا کیانو ریوز گفته فیلمنامه لانا واچوفسکی را خوانده و بازیگران هم انتخاب شده‌اند. در قسمت چهارم «ماتریکس» کیانو ریوز و کری آن-ماس دوباره با لانا واچوفسکی به عنوان کارگردان دنیای ماتریکس را زنده می‌کنند. یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک و نیل پاتریک هریس دیگر بازیگرانی هستند که در این قسمت دیده خواهند شد.
استودیو برادران وارنر چهارشنبه هفته پیش اعلام کرد قسمت چهارم «ماتریکس» که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده، ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران می‌شود.
با توجه به بازگشت کیانو ریوز با این دو فیلم اکشن، به نظر می‌رسد تابستان سال آینده هم سال بزرگی برای این بازیگر باشد. این در حالی است که صدای وی به زودی در نقش تاج خروس در «فیلم باب اسفنجی» شنیده خواهد شد که قرار است ۲۲ می ۲۰۲۰ راهی سینماها شود. گفته شده وی در «سایبرپانک ۲۰۷۷» هم نقش جانی سیلورهند را بازی کرده و شایعه حضور او در «سریع و خشن» بعدی هم شنیده شده است.
 
منبع: مهر برچسب ها: آیا روز ، کیانو ریوز در ، تقویم‌ها ثبت می‌شود

منبع: خرداد

کلیدواژه: آیا روز کیانو ریوز در

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو

فصل پنجم سریال پرطرفدار نون‌خ روی آنتن تلویزیون رفته و این شب‌ها اسباب سرگرمی مردم ایران را فراهم کرده است. در یکی از قسمت‌های این سریال با عادت «برنج نخوردن» وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران شوخی شد که واکنش این ورزشکار معروف را در پی داشت. وحید شمسایی در صفحه شخصی‌اش قول داد که به زودی برنج می‌خورد تا خیال همه را راحت کند.

در قسمت جدید این سریال دَم نکشیدن برنج رستوران باز هم بازیگران سریال نون خ را به یاد وحید شمسایی انداخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبالی

tags # نون خ سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • کیانو ریوز به سونیک پیوست
  • کیانو ریوز هم سونیکی شد/ صداپیشگی در فیلم سوم
  • مستند «دشمن خوبی» - قسمت اول
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • عکس| تصویر همسر واقعی «جومونگ» لو رفت!
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • نورنیوز: قسمت اصلی حمله پیچیده ایران به اسرائیل آغاز می شود
  • قسمت اصلی حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی هنوز شروع نشده است