Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:03:29 GMT

باشگاه استقلال: مشکل مالیاتی رحمتی حل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۱۰۸۸

باشگاه استقلال: مشکل مالیاتی رحمتی حل شد

باشگاه استقلال از حل مشکل مالیاتی سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال این باشگاه خبر داد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پس از پیگیری‌ چند هفته‌ای مسئولان باشگاه استقلال، مذاکرات انجام شده از سوی اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه، با مساعت فرهاد دژپسند وزیر محترم اقتصاد و دارایی و ابلاغ به رئیس اداره مالیات، مشکل مالیاتی سید مهدی رحمتی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال پیش از رسانه‌ای شدن مشکل مالیاتی مهدی رحمتی، از مدت‌ها قبل در خصوص حل این موضوع دست به اقداماتی زده بود که در نهایت به ثمر رسید.

بدهی مالیاتی رحمتی برای شهر خودرو دردسرساز شد

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مالیات سید مهدی رحمتی استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مالیات سید مهدی رحمتی استقلال مالیات سید مهدی رحمتی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت مربی استقلال جنجالی شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس آذر موفق به کسب پیروزی شد که دقایق پایانی این بازی با هیجان و استرس بالایی برای آبی‌پوشان همراه بود و بعد از دریافت دو گل، نگرانی بزرگی بابت از دست رفتن پیروزی در جمع نیمکت این تیم شکل گرفته بود.

در نهایت اما آبی‌ها با نتیجه 3-2 مقابل شمس آذر در استادیوم آزادی به برتری دست یافتند تا همچنان جایگاه خود را در صدر جدول در اختیار داشته باشند. خوشحالی جالب توجه اعضای این تیم بعد از این پیروزی البته اکنون دردسرساز شده است. بعد از اینکه جواد نکونام در چند مرحله با مشت‌های گره کرده پیروزی تیمش را جشن گرفت و در ادامه با یکی از هواداران شمس آذر نیز دچار تنش شد، با دخالت و همراهی کیانوش رحمتی در این خصوص، کمیته انضباطی از مربی استقلال نیز برای ارائه توضیحات دعوت به عمل آورده است.

کیانوش رحمتی بعد از تنش لفظی میان نکونام و هوادار شمس آذر در پایان بازی، به این ماجرا ورود کرد و با الفاظ و همچنین حرکات دست خود به این ماجرا دامن زده بود که انتشار تصاویر آن در فضای مجازی حاشیه بزرگی شکل داده بود. باید دید کیانوش رحمتی چه توضیحی در این خصوص خواهد داشت و چه رایی از سوی کمیته انضباطی در انتظار هافبک اسبق آبی‌ها و مربی کنونی این باشگاه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی