Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:44:24 GMT

جایزه خوش حسابی برای شهروندان بوشهری

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۱۰۹۲

جایزه خوش حسابی برای شهروندان بوشهری

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: در جلسه اخیر شورا، لایحه شهرداری بوشهر در خصوص اعطای ۳۰ تا ۱۵ درصد جایزه خوش حسابی به شهروندان از دی تا اسفند به تصویب رسید.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه شورا آن دسته از شهروندانی که در دی عوارض نوسازی و عمران شهری خود را بپردازند، در دی از ۳۰ درصد تخفیف، در بهمن ۲۰ درصد و در اسفند از ۱۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این مصوبه فرصت خوب و مناسبی برای شهروندان بدهکار ایجاد می‌کند تا برای پرداخت بدهی خود به شهرداری مراجعه کنند.

دهدار افزود: با این کار شهرداری می‌تواند به منابع در آمدی بیشتری دسترسی داشته باشد تا خدمات شهری، عمران و آبادانی بیشتری را برای شهروندان فراهم سازد.

او عنوان کرد: یکی از مهم ترین منابع درآمدی شهرداری وصول عوارض تعیین شده از شهروندان در مقابل خدماتی است که دریافت می کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای بوشهر شهرداری بوشهر عمران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح چهارشنبه در نشست با مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده نیز پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با اشاره به تعهد دولت مبنی بر تأمین یک میلیون مسکن در کشور، بیان کرد: علی‌رغم اینکه عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده بود، اما اکنون عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به آماده‌سازی قطعات ۳۷ و ۱۰۸ هکتاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره همراه و همیار دولت‌ها بوده و با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و مسکونی کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نظامات مهندسی و مهندسین بسیجی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان به طور جهادی همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

امید گوهری گفت: اعزام گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم از جمله اقدامات مهم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان است.

کد خبر 6080535

دیگر خبرها

  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود