Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@06:41:16 GMT

با پدیده پالسین و خدمات آن آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۱۱۴۲

پالسین شرکتی دانش بنیان در حوزه خدمات آنلاین

پالسین شرکتی دانش بنیان است که در زمینه درخواست خدمات فعالیت می‌کند. خدمات متنوعی چون قالیشویی و مبل شویی، نظافت منزل، کارواش در محل، برگزاری مجالس و مهمانی‌ها، پرستاری از سالمند و کودک، اسباب کشی و باربری، تعمیر لوازم منزل چون تعمیر یخچال و فریزر، تعمیر اجاق گاز و ماکروفر، تعمیر ماشین لباس شویی و ظرف شویی و حتی رنگ آمیزی ساختمان و تعمیرات تجهیزات ساختمانی جزئی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت پالسین می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع پالسین نسل نوینی از شرکت‌های خدماتی است. نوآوری این شرکت در استفاده از مزایای تجارت الکترونیک و بستر اینترنت و همچنین اجرای الگوریتم مزایده‌‌ای و رقابتی، بین شرکت‌های تحت قرارداد و همکار و سهولت ارتباط با مشتری، باعث دریافت نشان دانش بنیان توسط این شرکت شده است.

الگوریتم رقابتی و مزایده‌ای پالسین و احترام به حقوق مشتری

شرکت پالسین با شرکت‌ها خدماتی معتبر همکاری دارد. می‌توان گفت که پالسین به صورت یک شرکت مادر است که شرکت‌های خدماتی زیر مجموعه را سر و سامان می‌دهد و از طرفی دیگر به مشتریان کمک می‌کند تا سرویس با کیفیت و دارای قیمت مناسب را انتخاب کنند.

کاربران اپلیکیشن و وب سایت پالسین می‌توانند، خدمت مورد نیاز خود را از میان سرویس‌های پالسین انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. در حدود پنج الی پانزده دقیقه طول می‌کشد تا متخصصین از شرکت‌های تحت قرارداد پالسین قیمت و میزان کار پیشنهادی خود را برای کاربر ارسال کنند. کاربران می‌توانند در بخش پیگیری سفارش خود، پیشنهادات دریافتی را ببینند و از میان آن‌ها یکی را بنا به میل خود انتخاب نمایند. یکی از پارمترهای مهم در انتخاب متخصص، میزان امتیازی است که دیگر کاربران به متخصص داده‌اند. امتیاز بالاتر یعنی رضایت بیشتر کاربران از کار متخصص و مهارت بیشتر در انجام کار.

از آنجا که متخصصین از قیمت پیشنهادی دیگر رقبای خود آگاهی ندارند، رقابتی در قیمت دهی بین شرکت‌ها اتفاق می‌افتد. این الگوریتم رقابتی به سود مشتری است. همان طور که گفته شد دو معیار امتیاز متخصص و قیمت پیشنهادی، می‌تواند به کاربر در انتخاب نهایی کمک شایانی کند.

واسطه بودن پالسین بین مشتری و شرکت خدماتی به معنی نبود نظارت از طرف پالسین بر شرکت‌ها نیست. بلکه بالعکس، پالسین بر حسن انجام کار و قیمت پیشنهادی از طرف شرکت‌های تحت قرارداد، نظارت کاملی دارد. چراکه تمامی شرکت‌های همکار، مبلغ ضمانتی به پالسین داده و قرارداد همکاری امضاء کرده‌اند. علاوه بر این به زودی زود پالسین خود بعنوان یک شرکت در این الگوریتم رقابتی شرکت خواهد کرد و این بدین معنی است که شما می‌توانید نیروی خدماتی را از کارکنان و متخصصین پالسین انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای پالسین نسبت به شرکت‌های خدماتی، که باعث رضایت بیشتر کاربران خود شده است، داشتن کدهای تخفیف واقعی است. شرکت پالسین برای مشتریان خود تخفیفات دوره‌ای و فصلی در نظر گرفته است. تخفیفات پالسین را می‌توانید در صفحه اصلی وب سایت پالسین مشاهده کنید.

پالسین کمک کرده است تا استفاده از خدماتی که نیاز هر خانواده‌ای است آسانتر شود. استفاده از متخصصین راحت‌تر باشد. خدمات به صورت مدرن و درخور خانواده‌های ایرانی اجرایی شوند. مشتری مداری و پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به خواسته‌ها و شکایات کاربران، حلقه گمشده‌ای بود که باعث آزردگی مشتریان از سرویس‌های ارائه شده و شرکت‌های خدماتی می‌شد. پالسین این حلقه‌ی گمشده را به چرخه خدمات بازگردانده است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را ثبت و پیگری نمایید. برای چند روز آینده برنامه‌ریزی کنید. مثلا سرویس نظافت را درخواست دهید و یک نظافتچی برای سه روز آینده رزرو کنید.

باز تأکید می‌کنیم که پالسین نسل نوینی از شرکت‌های خدماتی است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت پالسین، درخواست‌های خود را از نظافت منزل گرفته تا تعویض روغن و کارواش خودرو و حتی تعمیرات تجهیزات ساختمانی یا پرستاری کودک، ثبت نمایید و مطمئن باشید که در زمان مقرر و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، کار شما انجام می‌شود. اعتماد شما به پالسین، آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران جامعه خانواده رنگ آمیزی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا

این روزها یکی از بزرگترین تفریحات انسان مدرن زدن به قلب طبیعت و سپری کردن چند روزی در دل جنگل و کوهستان است. - اخبار بازار -

ویلاسازی نسبت به چندین سال پیش رونق بسیاری یافته و افراد زیادی با سودای زندگی در جوار طبیعت به شرکت ساخت ویلا مراجعه می کنند تا ویلای مد نظرشان را آنطور که می خواهند طراحی کنند و بسازند. همین موضوع باعث شده تا نرخ مراجعه به شرکت ساخت ویلا نسبت به قبل افزون شود. در این بین شرکت های زیادی وجود دارند که هر کدام با ارائه آفرها و خدمات مختلف سعی در جذب مشتری دارند. اما چگونه می توان بهترین شرکت ساخت ویلا را انتخاب کرد؟

قبل از هر چیز باید بگوییم که بهترین  شرکت ساخت ویلا  یقینا تجربه و سابقه درخشانی در این حوزه دارد. بنابراین اولین چیزی که به آن می نگرید باید پروژه های موفقی باشد که شرکت مورد نظر شما اجرا نموده است. این پروژه ها بی شک ویترین کار یک شرکت ساخت ویلا محسوب می شوند و حرف های زیادی در مورد توانمندی آن شرکت برای گفتن دارند. اجرای شهرک های مسکونی یکی از مهمترین مواردی است که باید در کارنامه کاری یک شرکت ساخت ویلا دیده شود. پیمانکاری ابنیه، ساخت ورزشگاه، ساخت شهرک های صنعتی، انبوه سازی و ساخت و ساز آپارتمان هر کدام به نوعی می توانند حکم یک ستاره را در کارنامه کاری شرکت ساخت ویلا داشته باشند.

بنابراین قبل از اینکه بخواهید با شرکت ساخت ویلا قرارداد ببندید به سابقه کاری آن توجه داشته باشید. اجرای پروژه های متنوع نشان از توانایی، خلاقیت و کاربلد بودن مجموعه دارد. بسیار مهم است که شرکت ساخت ویلا، تیمی قوی از مشاوران خبره داشته باشد که بهترین راهنمایی را مطابق با بودجه و سلیقه شما ارائه دهند. بی شک سلیقه های مختلفی در راستای طراحی دکوراسیون داخلی، نمای ویلا و حتی طراحی آبنما و استخر ویلا وجود دارد. پوشش دهی تمام سلیقه ها از ویژگی های بهترین شرکت ساخت ویلا می باشد.

چگونه مشاوره طراحی ویلا  دریافت کنیم؟

افرادی که قصد ساخت ویلا دارند به دلیل عدم آشنایی با زیر و بم های طراحی ویلا ممکن است در این مسیر دچار چالش شوند و سوالات زیادی در ذهن آن ها ایجاد شود. به عنوان مثال اینکه کدام نما برای ویلای آن ها بهتر است؟ دکوراسیون داخلی به چه سبکی باشد؟ چگونه می توان از هزینه های ساخت ویلا کم کرد؟ طراحی فضای سبز به چه شکل باشد؟ و هزاران مورد دیگری که می توانند در هزینه نهایی پروژه و خروجی کار دخیل باشند. بسیار مهم است مشاوره طراحی ویلا جامع، کامل و دقیق باشد. تیم طراحی ویلا باید بتواند نیاز شما را در طراحی و ساخت ویلا به بهترین وجه ممکن برآورده سازد.

 

این روزها سبک های زیادی همچون سبک مینیمال، سبک بومی، سبک یونانی، سبک روستیک و سبک های مدرن در طراحی ویلا روی کار آمده اند. بنابراین طراحی ویلا به سبک ده بیست سال گذشته دیگر بازار ندارد. اگر می خواهید زیباترین ویلای امروزی با حال و هوای دلخواه تان را داشته باشید، باید از تیم خبره برای مشاوره طراحی ویلا کمک بگیرید. این تیم خبره به شما کمک می کنند تا با توجه به متراژ زمین، موقعیت زمین، بودجه، سلیقه، ترندهای روز و شرایط اقلیمی و بافت جغرافیایی بهترین ویلا را بسازید.

با وجود اخباری که هر روز در مورد پروژه های شکست خورده ساخت ویلا می شنویم، بیشتر و بیشتر به این موضوع پی می بریم که دریافت مشاوره و راهنمایی از متخصصین این امر تا چه حد اهمیت دارد. پروژه ساخت ویلا پروژه ای نیست که بتوان درمورد آن ریسک کرد و اجرای آن را به افرادی کم تخصص و کم تجربه سپرد. بی شک دریافت نتیجه درخشان نیاز به ایده های درخشان دارد.

مزایای همکاری با شرکت انبوه سازی چیست؟

انبوه سازی جزو پروژه های زمان بر، پر هزینه و حساس است. بنابراین اجرای آن نیاز به یک مدیریت پروژه قوی دارد. بی شک اجرای پروژه های انبوه سازی نیاز به تیمی متشکل از متخصصان خبره و قوی دارد که هر کدام در فیلد کاری خود درجه یک و توانا هستند. انبوه سازی نیاز به دریافت مجوزهای قانونی، تجربه، بودجه کافی، اعتبارسنجی و دانش دارد. به همین دلیل است که بسیاری از انبوه سازان بعد از مدتی فعالیت از صحنه محو می شوند. دلیل پایداری و موفقیت شرکت های انبوه سازی موفق را می توان دانش و تخصص این مجموعه ها و حرکت آگاهانه و حرفه ای در این مسیر دانست.

شرکت آذرپاد تیسفون  به عنوان یکی از قوی ترین شرکت های انبوه سازی و مشاورین خبره در زمینه طراحی ویلا و ساخت ویلا، شما را در این راستا همراهی خواهد کرد. بی شک اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و از این اعتماد پاسداری خواهیم کرد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)