Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، لذا مشتریان محترم بانکی چنانچه تاکنون نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» اقدام نکرده‌اند، هرچه سریعتر با مراجعه به شعب یا وب‌سایت بانک و یا طی ارتباط با مرکز تماس بانک خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است بانک‌ها بر اساس درخواست مشتریان، رمز دوم یکبار مصرف (پویا) را به شماره تلفن همراه ایشان از طریق پیامک ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برای بهره‌مندی از این خدمت، مشتریان بانکی صرفا شماره تلفن همراه خود را به بانک اعلام نمایند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی خرید اینترنتی رمز دوم پویا اطلاعیه شماره ۵ بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفن ثابت سازمانی

یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی می باشد.

به گزارش مشرق، یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی می باشد.

همچنین با در نظر گرفتن هزینه های کلان برای سرویس های اینترنتی، قبوض تلفن و تجهیزات و سرورهای مورد نیاز از جمله دغدغه های امروزی صاحبان سازمان ها و کسب و کارها است، لذا لازم است راه حلی برای این موضوع در نظر گرفت.

اولین کاری که باید در این زمینه انجام بدهید برای کنترل و همچنین کاهش هزینه های تماس خود، بررسی مواردی است که در صورت حساب تلفن سازمانی شما لحاظ شده است. در نظر داشته باشید که بعضی از هزینه ها بدون اینکه شما خواسته باشید لحاظ شده است، و بدون اینکه در این مورد آگاهی داشته باشید آن ها را پرداخت می کنید.

به طور مثال نمونه هایی از هزینه های تلفن سازمانی را نام میبریم :

دستگاه و تجهیزات

مقدار مصرف ماهیانه

سرویس های اضافی

و با در نظر گرفتن این موارد می توانید بهترین سیستم های تلفنی را گزینش کنید که به طرز چشمگیری در کاهش هزینه های سازمانی شما تاثیر می گذارد.

مزایای استفاده از تلفن ثابت سازمانی:

امکان جابه جایی شماره در هنگام تغییر مکان و محدوده جغرافیایی خود امکان در اختیار گرفتن کارمندان دورکاری و استفاده آنها از سرشماره سازمانی در خارج از سازمان یا شرکت خود امکان هدایت مشتری و مسیریابی آنها در بخش های مربوطه و مورد نظر امکان اضافه کردن داخلی ها در صورت رشد و توسعه سازمان خود امکان استفاده از این سیستم تماس و شماره برای شعبه های مختلف خود در سراسر کشور

نکسفون

نکسـفون پرایـم، نسـل جدیـد تلفـن سـازمانی مبتنـی بـر IPPBX اسـت کـه بـر بسـتر فناوری سـیپ ترانک در جهت بهبود کیفیت و کاهش هزینه ارتباطات یک مجموعـه طراحی شده اسـت.

این راهکار بهتریـن جایگزیـن خطوط تلفنهای سـنتی در جهت توسـعه سـرویس تلفن سازمانی و افـزودن خدمات نویـن بـدون داشـتن زیرساخت و سخت افزار پیچیده است .

دلایل محبوبیت فناوری تلفن مجازی (تلفن ثابت ابری) برای استارتاپ ها و کسب وکارهای کوچک و متوسط این است که با تغییرات متعدد و پیاپی این سازمان ها و همچنین بودجه محدود آنها سازگار است. یکی از مهمترین ویژگی های نکسفون کاهش هزینه های مکالمه است.

مزیت‌های نکسفون راه اندازی و توسعه آسان و سریع حداکثر تا ۲۴ ساعت کاهش هزینه ها تا ۵۰% در شماره استانی و ۷۰% در شماره کشوری در مقایسه با تعرفه شرکت مخابرات پشتیانی ۷*۲۴ توسط تیم پشتیبانی فنی نکسفون تضمین پایداری و ثبات سرویس تا ۹۹.۹% ارائه ی تماس های صوتی با کیفیت HD استفاده از یک سرشماره ثابت برای شعب مختلف

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • تلفن ثابت سازمانی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟