Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ محمود قاسم نژاد اظهار داشت : براساس برنامه زمان بندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فردا (سه شنبه ۲۶ آذرماه) بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت های اجرایی پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه پس از پایان مهلت ثبت نام از داوطلبان، هیأت‌های اجرایی فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: احراز صلاحیت‌ها براساس مر قانون و استعلام از مراجع چهارگانه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه آمارهای منتشرشده در فضای مجازی به هیچ وجه صحت ندارد، متذکر شد: با منشأ انتشار اخبار جعلی و دروغین در خصوص آمار تایید و ردصلاحیت شدگان در هیأت های اجرایی که به صورت هدفمند منتشر شده، برخورد می‌شود.

وی یاداور شد: براساس برنامه زمانبندی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پس از پایان بررسی صلاحیت‌ها، مراتب رد و عدم احراز صلاحیت داوطلبان ۲۷ آذرماه توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه ابلاغ می‌شود.

قاسم نژاد تصریح کرد: داوطلبان احراز صلاحیت نشده از ۲۸ آذر تا اول دی‌ماه به مدت چهار روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند.

۴۶۵ داوطلب در حوزه‌های انتخابیه استان گیلان برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که نسبت به دوره گذشته، ۲۶ درصد رشد داشته است.

حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان شامل ۱۱ شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده که در صورت تأیید در هیأت های اجرایی، کار اخذ آرای مردم در دوم اسفندماه را انجام می دهند.

 استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است

فرماندار ملایر ضمن تاکید بر برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اظهار کرد: به امید خدا با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم، برگ زرینی به دفتر افتخارات دیار ۱۱۰۰ شهید پرور ملایر افزوده خواهد شد.

وی افزود: واجدین شرایط جهت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل هستند و همه کسانی که دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر رأی داده یا اصلاً رأی ندادند می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در ملایر شرکت کنند.

فرماندار ملایر ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به صورت تمام الکترونیک در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد تا تکلیف دومین کرسی نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

کد خبر 744940

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد