Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال یوونتوس به حرکت هم‌تیمی پرتغالی‌اش در بازی خانگی مقابل اودینزه تمجید به عمل آورد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیروزی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل اودینزه، کریستیانو رونالدو فقط به خاطر زدن دو گل نخست بازی نبود که مورد توجه واقع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیمه دوم بازی هم حرکتی انجام داد که مورد تحسین واقع شد.

بر اساس سابقه‌ای که بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس دارند، در این تیم جورجو کیه‌لینی کاپیتان اول است اما او به دلیل مصدومیت فعلاً خانه‌نشین است و به این ترتیب لئوناردو بونوچی بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو می‌بندد. (جان لوئیجی بوفون با وجود بازگشت به یووه با توجه به محدود بودن تعداد بازی‌هایش و به خواست خودش، از همان ابتدای فصل حاضر نشد بازوبند کاپیتانی تیم را قبول کند) بونوچی هم اما شب گذشته در بازی مقابل اودینزه تعویض شد و به این ترتیب بازوبند به مهاجم آرژانتینی تیم گونسالو ایگواین رسید که او نیز تعویض شد و جای خود را به داگلاس کاستا داد.

ایگواین هنگام خروج از میدان قصد داشت بازوبند را به کریستیانو رونالدو بسپارد اما او که از سلسلسه مراتب کاپیتان‌های تیم مطلع بود حاضر نشد این بازوبند را به بازوی خود ببندد و آن را به بازوی هم‌تیمی فرانسوی‌اش بلیز متویدی بست.

سری A| یوونتوس با درخشش رونالدو صدرنشین شد/ توقف خانگی میلان مقابل ساسولو

 

متویدی هم بابت این تصمیم رونالدو از او قدردانی کرد و پس از بازی در صفحه‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: کلاس جهانی. متشکرم که این افتخار را به من دادی».

رونالدو که چندی پیش مشکلات زانوی سبب افتی محسوس در عملکرد او شده بود، اکنون به نظر می‌رسد که دوباره به اوج برگشته چرا که در 4 بازی اخیر یوونتوس در تمامی رقابت‌ها 5 گل زده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی