Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی، بر لزوم درج بسته بندی برای کالای ثبت شده در سامانه ثبت تجهیزات پزشکی جهت طرح برچسب اصالت تاکید کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رویا شهبازی، گفت: پیرو صدور بخشنامه الزام شناسه گذاری ردیابی و رهگیری و کنترل اصالت (برچسب اصالت) برای تمامی اقلام تجهیزات و ملزومات پزشکی، بخشنامه لزوم به درج بسته بندی برای کالای ثبت شده نیز منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ابلاغ این بخشنامه به مدیران عامل و مسئول فنی تمامی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده تجهیزات پزشکی، افزود: با توجه به بخشنامه لزوم اجرای طرح شناسه گذاری، ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت تمامی کالا‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی، به اطلاع تمامی شرکت‌های تامین کننده می‌رساند، درج «نوع بسته بندی» و «تعداد در بسته» کالا‌های ثبت شده تا تاریخ ۲۶ آذر ۹۸ توسط شرکت‌هایی که این گزینه‌ها را در هنگام ثبت کالا تکمیل ننموده اند، الزامی است.

شهبازی ادامه داد: لازم است، شرکت‌ها با مراجعه به کارتابل ثبت خود و انتخاب گزینه آرشیو درخواست ها، از قسمت ویرایش اطلاعات بسته بندی نسبت به تکمیل و یا ویرایش مقادیر درج شده اقدام نماید.

وی تاکید کرد: تکمیل و یا ویرایش اطلاعات بسته بندی پرونده‌هایی که در مرحله اصلاحیه هستند، بر روی کد رهگیری اصلاحیه آن‌ها انجام شود، زیرا با اصلاح بسته بندی نیازی به ویرایش نخواهند داشت. همچنین، پرونده‌های ثبت قدیمی می‌بایست از طریق کارتابل اصلاحیه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی کد رهگیری کالای پزشکی بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر عامل شرکت دانش بنیان سازنده دستگاه گفت: این دستگاه برای اولین بار در کشور توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی ره به سفارش شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران طراحی و ساخته شده است. این دستگاه برای عایق کاری شینه‌های ژنراتور‌های سایز بزرگ تا ۳۰۰ مگاوات که بزرگترین ژنراتور‌های موجود در کشور هستند به کار می‌روند.

پرویز اسدی گفت: این دستگاه داری ۲۰ فک و ۶۰ جک هیدرولیکی است که همگی توسط نرم افزار کنترلی مخصوص دستگاه برای اعمال فشار یکنواخت اطراف شینه کنترل می‌شود؛ و ضمن اعمال فشار، دمای از پیش تعیین شده و تحت نموداری را جهت پخت رزین اطراف شینه اعمال می‌کند تا عایق بندی با کیفیت بالا و به صورت یکنواخت اطراف شینه اعمال گردد.

وی اظهار کرد:  دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه های ژنراتورهای نیروگاه در عرض شش ماه با هزینه شش میلیاردی طراحی و ساخته شده است و ۲۵ نفر در این طرح و ساخت همکاری داشتند. این دستگاه فقط نمونه خارجی دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد