Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارشی به استان از امروز، گفت: بارش برف و باران در جنوب و غرب استان اصفهان طی دو روز آینده پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارشی به استان از امروز، اظهار کرد: فعالیت این سامانه از جنوب و غرب استان آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در بیشتر مناطق استان افزایش تدریجی ابر، بارش برف و باران و گاهی وزش باد پیش بینی می شود؛ همچنین غلظت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان از بعد از ظهر امروز کاهش خواهد یافت. 

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  با بیان اینکه شدت فعالیت این امواج از امشب تا اوایل روز سه شنبه است، گفت: مه آلودگی، کاهش دید و بارش های کمتری را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان شاهد خواهیم بود.

هنرمند اضافه کرد: افت محسوس دما را از روز چهارشنبه با خروج سامانه ناپایدار در استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 401392

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاهش دمای هوا بارش پاييز ي هواشناسی اصفهان کیفیت هوا بارش برف و باران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کوهرنگ و بلداجی با ۵ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقاط و لردگان با ۲۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.

بیشتر بخوانید

بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۷ درجه سانتی گراد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری