Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:00:56 GMT

مهاجم گلزن خارجی در تمرینات تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۱۵۱۵

مهاجم گلزن خارجی در تمرینات تراکتور

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور با در اختیار داشتن فورچونه، مهاجم فرانسوی هنوز در خط حمله خود مشکلاتی دارد و این بازیکن خارجی نتوانسته انتظارات کادر فنی تیم را برآورده کند.  

به هر حال مسئولان تراکتور به دنبال تقویت تیم خود در نیم فصل دوم هستند که شنیده می‌شود ابراهیم توره مهاجم سنگالی مدنظر سرخپوشان تبریزی است و این بازیکن خارجی قرار است در تمرینات این تیم تبریزی شرکت کند تا بعد از تایید کادر فنی به سرخپوشان تبریزی بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم توره شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد چرا که  سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و  پیکان دارد و علاوه  بر این در تیم‌های موناکو و آژاکسیو بازی کرده است. توره در زمان حضورش در تیم سپاهان  ۳۶گل به ثمر رسانده بود. 

همچنین در حالی در  سایت ترانسفر مارکت ارزش ابراهیم توره ۴۰۰ هزار یورو اعلام شده است که ارزش این بازیکن خارجی در زمان حضورش در تیم موناکو ۵ میلیون یورو بود، اما به علت اینکه او فصل قبل بدون تیم بوده با افت قیمت مواجه شد.

علاوه بر این توره در صفحه اجتماعی خود ضمن گذاشتن پرچم ایران کلمه به زودی را به کار برده است که بر شایعات مبنی بر بازگشتش به لیگ ایران دامن زده است. 

بیشتر بخوانید: گرانقیمت‌ترین سرخ پوش لیگ برتر با یک گل!

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور ابراهیم توره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد